Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

Για τους/τις εκπαιδευτικούς ΠΕ06 που τοποθετούνται για πρώτη φορά σε Νηπιαγωγείο και βεβαιώσεις επιμόρφωσης


Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 126477/Ε3/ 07-10-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/10 – Έναρξη επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60) επισημαίνουμε τα εξής:

.. οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο Νηπιαγωγείο δεν ξεκινούν δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα πριν την έναρξη της επιμόρφωσής τους, αλλά παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών αλλά και των ίδιων με το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 θα ξεκινήσουν την εφαρμογή των δραστηριοτήτων μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων ενοτήτων επιμόρφωσης και αφού


συμβουλευτούν το ενδεικτικό εκπαιδευτικό υλικό που θα υπάρχει διαθέσιμο στην Εκπαιδευτική Πύλη του ΕΑΝ (ean.auth.gr), ώστε να αναπτύξουν διδακτικά σενάρια, σε συνεργασία με τον/τη Νηπιαγωγό. Σε καμία περίπτωσηδεν μπορεί να διατεθεί ή να χρησιμοποιηθεί εκπαιδευτικό υλικό στην αγγλική γλώσσα (εγχειρίδια κ.λπ.) πέραν του παραπάνω υλικού.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 θα βρίσκονται σε συνεργασία με την Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και τις/τους νηπιαγωγούς ώστε α) να μελετήσουν τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου και της τάξης, β) να εξοικειωθούν με τα διαθέσιμα μέσα και υλικά του Νηπιαγωγείου, γ) να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία εκπαιδευτική διαδικασία στην τάξη και δ) να γνωρίσουν τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών. Σκοπός της προπαρασκευαστικής αυτής φάσης είναι να εξοικειωθούν με το κλίμα και το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, να γνωρίσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες και να εδραιώσουν τη συνεργασία με τον/τη νηπιαγωγό. Σε αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικοί αναμένεται επίσης να συνεργαστούν για το σχεδιασμό και την οργάνωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σενάρια, ώστε να είναι έτοιμοι, όταν θα ξεκινήσουν οι δραστηριότητες στα αγγλικά.

Σας υπενθυμίζουμε ότι όσοι και όσες ολοκληρώσατε την επιμόρφωση ΕΑΝ (Α και Β φάση) μέχρι 30-06-2022, οι βεβαιώσεις σας είναι διαθέσιμες μέσω του μητρώου του ΙΕΠ 9 https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php.

Παρακαλούμε να προχωρήσετε το συντομότερο δυνατό στη λήψη της.

Για τις περιπτώσεις ολοκλήρωσης της επιμόρφωσης από 01-07-2022 έως και 30-09-2022, οι βεβαιώσεις θα είναι διαθέσιμες από τις 03 Οκτωβρίου και ώρα 13.00.

Οι υπόλοιποι επιμορφούμενοι θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει την επιμόρφωσή τους μέχρι τις 15 Νοεμβρίου, και θα λάβουν τις βεβαιώσεις τους μετά τις 20 Νοεμβρίου 2022.

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

10η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ (Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο)

 



Από την Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, 2022 και

ώρα 13.00 θα ανοίξει ξανά το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής (10η

περίοδος Α ́ Φάσης) στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών

Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις

προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).

• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π.

(https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη

στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις

προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν

από την Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου, 2022 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα

moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν

την Α’ Φάση της επιμόρφωσής τους (12 ωρών).

• Μετά την ολοκλήρωση της Α’ Φάσης, οι επιμορφούμενοι συνεχίζουν με τις ενότητες της


Β ́ Φάσης (άλλες 12 ώρες). Δείτε κι εδώ http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-

typou-enarksi-v-fasis-epimorfosis-gia-tin-eisagogi-tis-agglikis-glossas-sto-nipiagogeio


• Η βεβαίωση θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ μετά την ολοκλήρωση των

δύο φάσεων (Α και Β). Εκεί θα βρείτε και τα ερωτηματολόγια που πρέπει να

συμπληρώσετε για την έκδοση της βεβαίωσης.

• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του

επιμορφούμενου.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ06 Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης

    


Σας ενημερώνουμε ότι η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 Σαρρή Ουρανία έχει προγραμματίσει επιμορφωτική συνάντηση μέσω τηλεδιάσκεψης για την Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 και ώρα 6:00 - 8:00 μμ  για τους/τις εκπαιδευτικούς ΠΕ06 (Αγγλικών) περιοχής ευθύνης ΠΔΕ Πελοποννήσου με θέμα:

 

“Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να διαμεσολαβούν αποτελεσματικά μεταξύ γλωσσών χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Ευρωπαϊκού έργου METLA (ECML)”

 

Εισηγήτρια στην επιμορφωτική συνάντηση θα είναι η Δρ Μαρία Σταθοπούλου, διδάσκουσα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

 

 Η Επιμορφωτική Συνάντηση  διοργανώνεται σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας κ. Γρηγόρη Σκιαδά και θα  πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως μέσω  της πλατφόρμας Webex ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: 

 

https://minedu-primary2.webex.com/meet/raniasarri

 

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην τηλεδιάσκεψη είναι προαιρετική.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ METLA


Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Βράβευση μαθήτριας του Γυμνασίου Καρδαμύλης σε Διαγωνισμό Δημιουργική Γραφής στα Αγγλικά

 

Pixabay.com

Το Αγγλικό Τμήμα του Κολλεγίου Delasal στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε έναν Πανελλήνιο διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά στις κατηγορίες ποίηση (poem) και σύντομη ιστορία (short story).

    Το Γυμνάσιο Καρδαμύλης συμμετείχε με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό ΠΕ06  κυρία Παναγιώτα Παπακώστα. Επιλέχθηκαν δύο ποιήματα και δύο σύντομες ιστορίες στα Αγγλικά. Τα ποιήματα έγραψε  μαθήτρια της Γ' Τάξης  και τις ιστορίες οι δύο μαθήτριες  B.T. και Α.Π. της Α'  και Γ' τάξης.

    Το θέμα του διαγωνισμού ήταν “To Click or not to Click”.

Περιγραφή: Γράψε ένα ποίημα ή μια ιστορία πάνω στο θέμα: “To Click, or not to Click.” 

Κριτές: 2 φυσικοί ομιλητές της αγγλικής γλώσσας, εκπαιδευτές και/ή συγγραφείς 

Βαθμολόγηση: κλίμακα του 20 

Λεπτομέρειες Βαθμολόγησης: Επίτευξη Θέματος = 1-5 βαθμοί περιεχόμενο / μορφή Οργάνωση = 1-5 συνοχή / συνεκτικότητα Γραμματική = 1-5 εύρος / ακρίβεια Λεξιλόγιο = 1-5 εύρος / ακρίβεια / δημιουργικότητα / αυθεντικότητα

Η μαθήτρια Ε.Ν. της Γ' Τάξης  διακρίθηκε με το τρίτο βραβείο στην κατηγορία της ποίησης με το ακόλουθο ποίημα.

Click.

A snapshot to remember me when I leave.

Click. Click.

Two to remember us

as we used to be.

Click. Click. Click.

Three for what we said,

in whispered conversations.

Click. Click. Click. Click.

Four for the squeal of the door

as I walked back in.

Click. Click. Click.

Three times for the phone receiver

dropped as you saw my face.

Click. Click.

Two for the loaded gun

I held firm in place.

Click.

One for the trigger

I pulled.

Silence.

All that is left

After I'm gone.


Η τελετή απονομής των βραβείων για τους νικητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους

θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 3 Απριλίου 2022, στις 10.00 διαδικτυακά στον σύνδεσμο

Join Zoom Meeting

https://us02web.zoom.us/j/4119955502?pwd=RFhWd2NQSlkvRnpPNWdNVGFTMVdJdz09

Meeting ID: 411 995 5502

Passcode: 6Vbj3F



via GIFER

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

“Διαχειριζόμαστε την ποικιλομορφία στην τάξη, συμβάλλουμε στη συνοχή της Ευρώπης”. Erasmus+ από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου

 Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου υλοποιεί διετές πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Διαχειριζόμαστε την ποικιλομορφία στην τάξη, συμβάλλουμε στη συνοχή της Ευρώπης”. (με κωδικό αριθμό:2020-1-EL01-KA101-078227)

Το Σχέδιο προέκυψε από την ανάγκη του σχολείου να διαχειρίζεται τη διαφορετικότητα, να ενδυναμώνει τις μειονεκτούσες ομάδες και να τους προσφέρει ίσες ευκαιρίες. Ο κύριος σκοπός του είναι η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της πολυμορφίας, στη διαχείριση ενός πολυπολιτισμικού σχολείου χωρίς συγκρούσεις. Ένα σχολείο πρότυπο ενσωμάτωσης και αποδοχής, ανοιχτό στην κοινωνία, με ευτυχείς εκπαιδευτικούς και ευτυχείς μαθητές, ισορροπημένους αυριανούς πολίτες των μελλοντικών συνεκτικών κοινωνιών της Ευρώπης.

Η ομάδα Erasmus+ του σχολείου παρακολούθησε δύο σεμινάρια στη Φλωρεντία της Ιταλίας και στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει συγκεντρωμένο όλο το υλικό των δύο σεμιναρίων.

https://2020-1-el01-ka101-078227.blogspot.com/

Στα πλαίσια δε της διάχυσης της γνώσης που αποκόμισε στη διάρκεια της κινητικότητας, διοργανώνει διαδικτυακή συνάντηση στις 9-3-2022.

Παρακάτω θα βρείτε την πρόσκληση, το πρόγραμμα και τον σύνδεσμο της εκδήλωσης για να την παρακολουθήσετε.





https://

minedu primary.webex.com/meet/katsalouli

Πρόγραμμα Συνάντησης

Χαιρετισμός- Έναρξη

Κατσαλούλη Κωνσταντίνα, Διευθύντρια 2ου Δημ.Σχ. Ναυπλίου

Χαιρετισμοί

Δουράνου Αικατερίνη, Διευθύντρια Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Αργολίδας

Καρούντζου Γεωργία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70

Σαρρή Ουρανία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06

Ντέμος Αντώνιος, Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης

Μάζος Γεώργιος, Πρόεδρος Συλλόγου καθηγητών Π.Ε. Ν. Αργολίδας/Αρκαδίας

Παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1

Κατσαλούλη Κωνσταντίνα – Μπακάλη Στυλιανή, εκπαιδευτικοί ΠΕ70

Παρουσίαση σεμιναρίου

“A European School for All Children” Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο για Όλα τα Παιδιά

Μπακάλη Στυλιανή, εκπ/κός ΠΕ70 - Κονίδα Αικατερίνη, εκπ/κός ΠΕ70 - Κόντα Βασιλική εκπ/κός ΠΕ06

Παρουσίαση σεμιναρίου

“Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention”

Διαχείριση Συγκρούσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη και Πρόληψη του Εκφοβισμού

Κατσαλούλη Κωνσταντίνα, εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Σοφοκλέους Στέλλα, εκπαιδευτικός ΠΕ05

Ερωτήσεις - Συζήτηση

Κλείσιμο



Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ "ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΘΔΔ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ"



Κατά την  επιμορφωτική συνάντηση είχαμε την ευκαιρία να επεξεργαστούμε τα αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης σχετικά με την ΤΘΔΔ από τους/τις εκπαιδευτικούς των δύο ΠΕ.Κ.Ε.Σ., Πελοποννήσου και Δυτ. Ελλάδας .

Στη συνέχεια, η κα Λιόντου, επόπτρια της δράσης για το μάθημα των Αγγλικών, μας ενημέρωσε για το θεσμικό πλαίσιο, την τρέχουσα κατάσταση της ΤΘΔΔ και την εξέλιξη ως το τέλος Μαρτίου (οπότε και θα σταματήσει η ανάρτηση των θεμάτων), τη διαδικασία επεξεργασίας των θεμάτων πριν αναρτηθούν ενώ δόθηκαν οδηγίες τόσο για τη συγγραφή θεμάτων όσο και την αξιοποίησή τους στο μάθημα. 

Καθώς τα θέματα στην ΤΘΔΔ συνεχώς αναθεωρούνται (με βάση την ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών που τα χρησιμοποιούν στο μάθημά τους) και ανανεώνονται, παρακαλείσθε να μην κατεβάζετε πακέτα θεμάτων γιατί ίσως έτσι δεν θα έχετε την τελευταία έκδοσή τους. Επίσης αν μπείτε στην τράπεζα με τους κωδικούς του ΙΕΠ (παίρνετε κωδικούς εισόδου απο το μητρώο εκτός αν έχετε από κάποια επιμόρφωση του ΙΕΠ) επιλέγοντας ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΘΕΜΑΤΑ  -  κάνετε login μέσω μητρώου - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ, μπορείτε να κατεβάζετε τα θέματα σε μορφή WORD και να κάνετε τροποποιήσεις.

Εκ μέρους της κας Λιόντου, του κου Σκιαδά αλλά και εγώ προσωπικά σας ευχαριστώ όχι μόνο για τη συμμετοχή σας αλλά και για τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από το ερωτηματολόγιο και τις ερωτήσεις σας αφού από αυτά προκύπτουν χρήσιμα στοιχεία που θα ληφθούν υπόψιν από την κα Λιόντου ώστε να βελτιοποιηθεί η ΤΘΔΔ για το μάθημά μας.

 Για όσους/ες δεν μπορέσατε να παρακολουθήσετε την τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή 18-2-22, έχει αναρτηθεί το υλικό ώστε να το μελετήσετε.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Παρακαλώ όσους /ες παρατηρούν προβλήματα ή τυχόν λάθη στα θέματα είτε να ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής σχολίου στην πλατφόρμα της ΤΘΔΔ  ή, αν αυτό σας δυκολεύει, να στέλνετε τις παρατηρήσεις σας προκειμένου να διορθωθούν/βελτιωθούν τα θέματα σε εμένα μέσα από τον παρακάτω σύνδεσμο και εγώ με τη σειρά μου θα τα προωθήσω στην κα Λιόντου: 

Φόρμα υποβολής σχολίου/παρατήρησης στα θέματα Αγγλικών της ΤΘΔΔ

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Α.Ν. ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 


Σύνδεσμος ζωντανής μετάδοσης: https://youtu.be/_YbAemk1ecE

Facebook: https://www.facebook.com/edulll/

Twitter: https://twitter.com/e_ekpaideusi

LinkedIn: «ΕΣΠΑ- Ανάπτυξη Ανθρώπινου

Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»




Πρόσκληση

Στα πλαίσια του προγράμματος «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της

Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5093563, το Αριστοτέλειο

Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) που είναι το Επισπεύδον Ίδρυμα του Προγράμματος

για την υλοποίηση του Υποέργου 1 «Σχεδιασμός - Εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος

και δημιουργία επιμορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού» καλεί δημόσια και ιδιωτικά

νηπιαγωγεία της χώρας, στα οποία έχει εισαχθεί η Αγγλική Γλώσσα, να λάβουν μέρος

εθελοντικά στη διαμορφωτική αξιολόγηση του προγράμματος ΕΑΝ. Οι εκπαιδευτικοί (ΠΕ60

και ΠΕ06) που θα συμμετάσχουν θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής για τις ερευνητικές

διαδικασίες στις οποίες θα εμπλακούν.

Περιγραφή ερευνητικών διαδικασιών

Απαραίτητη κρίνεται η παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος

«ΕΑΝ», για τη διαμορφωτική αξιολόγησή του.

Για τον σκοπό αυτό, στα νηπιαγωγεία που θα επιλεγούν με τυχαία στρωματοποιημένη

δειγματοληψία θα πραγματοποιηθούν όλες ή κάποιες από τις ακόλουθες ερευνητικές

διαδικασίες:

(α) Καταγραφή απόψεων, στάσεων και αντιλήψεων για την πορεία του προγράμματος

από όλους τους εμπλεκόμενους,

(β) Επιτόπιες δειγματοληπτικές παρατηρήσεις (αν υπάρξουν περιορισμοί, θα γίνουν εξ

αποστάσεως) με Εργαλεία και Tεχνικές Παρατήρησης στην τάξη,

(γ) Ομάδες Εστίασης εκπαιδευτικών και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου που

αφορούν στην πορεία της εφαρμογής του προγράμματος (ενδιάμεση διαμορφωτική

διερεύνηση) καθώς και γονέων/κηδεμόνων,

(δ) Συνεντεύξεις με παιγνιώδη χαρακτήρα για την αποτύπωση απόψεων και στάσεων

των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Θα εφαρμοστεί πρωτόκολλο συνέντευξης με τη

μορφή παιχνιδιού, προκειμένου η διαδικασία να ανταποκρίνεται στα αναπτυξιακά

χαρακτηριστικά των παιδιών,

(ε) Καταγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων στα παιδιά με τη συμμετοχή τους σε

παιχνίδια που αφορούν σε γλωσσικές και κοινωνικο-συναισθηματικές παραμέτρους,

(στ) Πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και σεναρίων από τους

εκπαιδευτικούς με στόχο την ανατροφοδότηση.

Προϋποθέσεις/Κριτήρια συμμετοχής

Βασική προϋπόθεση για να δηλώσει ενδιαφέρον ένα νηπιαγωγείο αποτελεί η επιθυμία-

αποδοχή της συμμετοχής στην ερευνητική διαδικασία, όπως σκιαγραφήθηκε πιο πάνω, και

από τους δύο εκπαιδευτικούς, ΠΕ06 και ΠΕ60, ενός ή και περισσότερων τμημάτων του

σχολείου καθώς και η συναίνεση της/του Προϊσταμένης/ου ή Διευθύντριας/ή της σχολικής

μονάδας. Επειδή οι ερευνητικές διαδικασίες θα πραγματοποιηθούν λαμβάνοντας υπόψη το τμήμα ως βασική ερευνητική μονάδα, δεν είναι δυνατό να επιλεγεί ένα σχολείο εάν και

οι δύο εκπαιδευτικοί του τμήματος, η/ο νηπιαγωγός του πρωϊνού τμήματος που

εφαρμόζεται το πρόγραμμα και η/ο καθηγήτρια/τής αγγλικής γλώσσας, δεν επιθυμούν να

εμπλακούν. Περαιτέρω κριτήρια που θα ληφθούν υπόψη για την επιλογή των σχολείων-

τμημάτων αποτελούν:

α) γεωγραφική κατανομή: ένα τουλάχιστον τμήμα/σχολείο από κάθε Περιφέρεια,

β) αστικότητα σχολείου: αντιπροσώπευση από αστικές, ημιαστικές και αγροτικές

περιοχές,

γ) οργανικότητα σχολείου: σχολεία διαφορετικού μεγέθους/οργανικότητας,

δ) δυνατότητα πρόσβασης ερευνητών: σε κάποια σχολεία που θα εφαρμοστεί

παρατήρηση στην τάξη,

ε) αριθμός παιδιών στην τάξη,

στ) σύμφωνη γνώμη Συλλόγου Διδασκόντων και γονέων/κηδεμόνων για τα

τμήματα/σχολεία στα οποία θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις παιδιών και

παρατήρηση στην τάξη (από τους ερευνητές).

Οι ερευνητικές διαδικασίες θα λάβουν χώρα, σε διαφορετικές περιόδους η κάθε μία,

μεταξύ Μαρτίου-Iουνίου 2022 και πάντα σε συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς.

Δήλωση συμμετοχής

Κάθε σχολείο που επιθυμεί να δηλώσει συμμετοχή συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία

στην ειδική φόρμα https://survey.auth.gr/index.php/538991 μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου

2022. Μετά από την επεξεργασία των δηλώσεων και λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια που

αναφέρθηκαν, θα πραγματοποιηθεί τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία για την

τελική επιλογή των νηπιαγωγείων, η οποία θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του

προγράμματος (ΑΠΘ, www.ean.auth.gr). Τα σχολεία που θα επιλεγούν θα ενημερωθούν

μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ευχαριστούμε πολύ και θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας.

Η Επιστημονικά Υπεύθυνη του Προγράμματος «ΕΑΝ»

Θωμαή Αλεξίου

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης


Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΕ06 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ


Ερωτήσεις που υποβλήθηκαν στην φόρμα και μπορούν να απαντηθούν απο τους ΣΕΕ με βάση τις αρμοδιότητές τους.
 Ο εκπαιδευτικός των αγγλικών πρέπει να ακολουθεί μόνο τις θεματικές του νηπιαγωγείου ή αν μπορεί να αναφερθεί και σε θέματα που είναι διαχρονικά και σχετίζονται με την ηλικία των νηπίων (π.χ. μέρες τις εβδομάδας, πρόσωπο, σώμα, ο καιρός);
Ακολουθούμε το αναλυτικό πρόγραμμα και τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου. Τα παραδείγματα που αναφέρετε εντάσσονται στις θεματικές του Νηπιαγωγείου,