Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 



Περίληψη των όσων συζητήθηκαν με την κ. Μαρία Νίκα Σύμβουλο του ΙΕΠ για τα Αγγλικά.

1.       ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

·         Το επίπεδο θα είναι Β1.

·         Θα γίνει έλεγχος της ύλης που έχει διδαχθεί και αναλόγως θα περικοπεί ύλη.

·         Δεν θα συμπεριληφθεί ύλη που δεν έχει διδαχθεί.

·         Δεν υπάρχει έτοιμο υλικό καθώς η ομάδα του ΙΕΠ εργάζεται πάνω σε αυτό αλλά μπορούμε να στηριχθούμε στον προηγούμενο οδηγό της Τα Θ. καθώς αποτελεί μια καλή βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί το νέο. Όμως τώρα παίρνουμε το κείμενο από την ΤΘ.

 

2.       ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

·         Ισχύει το Π. Δ. του 2016 καθώς είναι δεσμευτικό και δύσκολα θα αλλάξει.

·         Μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στην μονόωρη εξέταση τετραμήνων λόγω χρόνου (σας έχω ήδη προτείνει να εξετάζετε το writig και listening  σε 15λεπτα τεστ) αλλά στο τέλος της χρονιάς που η εξέταση είναι δίωρη θα συμπεριλάβουμε όλα τα skills όπως είναι στο ΠΔ.

 

3.       ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και ΕΞΑΕ

·         Δεν υπάρχει οδηγία για διαδικτυακό διαγώνισμα. Ανάλογα με το άνοιγμα των σχολείων θα λάβουμε ενημέρωση απο το ΥΠΑΙΘ. Εξετάζουμε την περίπτωση να μπει διαγώνισμα στο Β τετράμηνο μόνο αν το ΥΠΑΙΘ το εγκρίνει.

 

4.       Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟ

·         Το ΙΕΠ έχει γνωμοδοτήσει ως προς την χρήση του βιβλίου Αρχαρίων εκεί που δεν χωρίστηκαν επίπεδα αλλά αυτό εξαρτάται από το επίπεδο των μαθητών φυσικά. Καθώς δεν έχει έρθει σε εμάς αυτή η ενημέρωση, αναμένουμε από το ΙΕΠ εκ νέου αποστολή σχετικά.

 

5.       Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

·         Δεν εξετάζεται το μάθημα στο τέλος της χρονιάς.

·         Οι οδηγίες αφορούν κατ’ οίκον διδαχθέντες, στρατεύσιμους κλπ. Ως προς την μορφή της εξέτασης δεν έχει γνωμοδοτήσει το ΙΕΠ.

 

6.       ΒΙΒΛΙΑ ΕΠΑΛ

·         Το key για τα καινούρια βιβλία βρίσκεται στους οδηγούς εκπαιδευτικού.

·         Για τα παλιά που δεν έχουν teachers book μπορείτε να αλλάξετε το περιεχόμενο, να απλοποιήσετε το κείμενο, να χρησιμοποιήσετε δικό σας υλικό (αν και οι ΣΕΕ προσπαθούμε να βρούμε λύση).

 

7.       ΒΙΒΛΙΑ

·         Υπάρχει η σκέψη αλλαγής του βιβλίου Ε Δημοτικού.

·         Είναι σε εξέλιξη η αλλαγή του βιβλίου για το Λύκειο, το οποίο προοριζόταν για προσωρινή χρήση. Αυτό βέβαια έχει ξεκινήσει με την δημιουργία του νέου προγράμματος σπουδών για το Λύκειο που πρόσφατα ξεκίνησε , οπότε θα χρειαστεί χρόνος ώσπου να περάσουμε στην φάση δημιουργίας νέου βιβλίου.

 

8.       ΚΠΓ

·         Συζητήθηκε η σύνδεση του σχολείου με  πιστοποίηση στην  Αγγλική γλώσσα.

 ·         Υπάρχουν δυσκολίες ως προς την άμεση σύνδεσή του ΚΠΓ με το σχολείο και πώς μπορεί αυτό να γίνει χωρίς να απευθύνονται οι μαθητές στα φροντιστήρια.

·         Για να αυξηθούν οι ώρες των Αγγλικών θα πρέπει να μειωθούν οι ώρες σε άλλο μάθημα και αυτό αποτελεί πρόβλημα.

 

9.       ΕΠΙΠΕΔΑ

·         Υπάρχει η συζήτηση για το κατά πόσο είναι απαραίτητα τώρα που τα Αγγλικά διδάσκονται από την Α Δημοτικού και μάλιστα ξεκινάμε και με πιλοτικά νηπιαγωγεία. Επίπεδα στις γνώσεις των μαθητών υπάρχουν σε όλα τα μαθήματα. Παρ’ όλα αυτά, το ΙΕΠ γνωμοδότησε υπερ της διατήρησης των επίπεδων, για φέτος τουλάχιστον.

·         Το επίπεδο των μαθητών στα ΕΠΑΛ και  Εσπερινά  μας απασχολεί, ειδικά σε σχέση με την τράπεζα θεμάτων. Χρειάζεται αναστοχασμός σχετικά με τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές φτάνουν σε αυτές τις τάξεις χωρίς βασικές γνώσεις Αγγλικών.

·         Για τα Ειδικά Γυμνάσια/Λύκεια θα συνεργαστούμε με το τμήμα Ειδικής Αγωγής του ΙΕΠ. Περιμένουμε οδηγίες.

·         Προσωπικά εντόπισα την δυσκολία διαφοροποίησης της εξέτασης όταν υπάρχει τόσο συγκεκριμένο μοντέλο αξιολόγησης.

  Ζητήσαμε συχνότερη επικοινωνία με το ΙΕΠ.  Η κυρία Νίκα δεσμεύτηκε να μεταφέρει όλους τους προβληματισμούς μας στο ΥΠΑΙΘ.

 

Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς για την παρουσίαση « καλών» πρακτικών στην ΕξΑΕ


 Επειδή θέλω να επιβεβαιώσω πως έχετς ενημερωθεί σχετικά σας επικολλώ την πρόσκληση για παρουσίαση καλών παρακτικών στην ΕξΑε για το μάθημα των Αγγλικών στην σύχρονη ή /και ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Η παρουσίαση θα γίνει μόνο στον δικό μας κλάδο.

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου

διοργανώνει κύκλο επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς των Σχολικών

Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας ΠΕ.Κ.Ε.Σ.

Πελοποννήσου, με θέμα:

«Α Κύκλος Επιμορφωτικών Σεμιναρίων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» , το διάστημα

2/12/2020 -21/12/2020.

Στο πλαίσιο των δράσεων αυτών, θα είναι σημαντική η συμμετοχή σας, με εισήγηση

διάρκειας έως 15 λεπτών, που θα μεταφέρει τις «καλές» πρακτικές που μοιραστήκατε με

τους μαθητές/τριες στη ψηφιακή σας τάξη.

Ευελπιστούμε ότι με τον τρόπο αυτό, θα αναδειχθούν οι δυνατότητες της εξ αποστάσεως

σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας από την εφαρμογή τους στο σχολείο σε συνθήκες

έκτακτης ανάγκης, αλλά και οι δυνατότητες αξιοποίησής τους ως συμπληρωματικού

εργαλείου στο σχολείο μετά την κρίση.

Όσοι συνάδελφοι θα ήθελαν να μας τιμήσουν με την συμμετοχή τους θα πρέπει να

στείλουν ηλεκτρονικά στο pekespelop@gmail.com :

1. Στοιχεία εκπαιδευτικού: Όνομα ,επώνυμο, Δ/νση Εκπ/σης, σχολείο, κλάδο

ειδικότητας

2. Στοιχεία επικοινωνίας: Email, τηλέφωνο επικοινωνίας και

3. Στοιχεία εισήγησης: μικρή περίληψη

Για την καλύτερη οργάνωση του σεμιναρίου, η αποστολή των εισηγήσεων θα πρέπει να

γίνει μέχρι την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 10.00 π.μ.

Η παρουσίαση των εισηγήσεων θα γίνει σε παράλληλα δωμάτια ανά βαθμίδα ή κλάδο,

ανάλογα με τον αριθμό των εισηγήσεων , την Τετάρτη 16-12-2020 και ώρα 18.00-20.00

και την Δευτέρα 21-12-2020 και ώρα 19.00 -20.00 .

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και αναμένουμε την συμμετοχή σας.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

«Πρόσκληση για συμμετοχή στον Α Κύκλο Επιμορφωτικών Σεμιναρίων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου»

 Αγαπητές, αγαπητοί συνάδελφοι,

 Λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις στην εκπαίδευση στις συνθήκες πανδημίας του COVID 19 και την ανάγκη συνεχούς υποστήριξης της παιδαγωγικής και της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά την υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, οι Συντονιστές και οι Συντονίστριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου διοργανώνουμε κύκλο επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, με θέμα:

 «Α Κύκλος Επιμορφωτικών Σεμιναρίων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση» 

το διάστημα 2/12/2020 -21/12/2020, σύμφωνα με την Απόφαση της Ολομέλειας του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου (Πράξη 35/27-11-2020). 

Το σεμινάριο απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου.

Η επιμορφωτική δράση οργανώνεται σε έξι (6) συνεδρίες, στη διάρκεια των οποίων θα αναπτυχθούν ζητήματα σχεδιασμού, οργάνωσης και αξιολόγησης της μάθησης στη Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, εξοικείωσης και παιδαγωγικής αξιοποίησης εργαλείων ΕξΑΕ και ψηφιακών πόρων. 

Ο σύνδεσμος της κεντρικής αίθουσας για την πρώτη ημέρα Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 18.00 είναι: 

https://minedu-primary2.webex.com/meet/kgini

 121 812 6841

Στην πρώτη συνεδρία θα γίνει εγγραφή των συμμετεχόντων και θα αποσταλούν ηλεκτρονικά οι σύνδεσμοι των υπολοίπων συνεδριών. Η συμμετοχή των συναδέλφων είναι προαιρετική. Θα δοθούν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης του Α Κύκλου σε όσες/ους θα συμμετέχουν σε τουλάχιστον τέσσερις (4) από τις έξι (6) συνεδρίες. Ευελπιστούμε στη συμμετοχή σας. Καλή δύναμη στο έργο σας! 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 2/12/2020: 18.00 -20.00 

https://minedu-primary2.webex.com/meet/kgini

 ΕΝΑΡΞΗ: ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ κ. Οικονομόπουλου Δ. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: κ. Γκίνη Αικ., Αν. Οργανωτική ΣΕΕ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΗΣ WEBEX 

Γεωργιόπουλος Γ. ΣΕΕ ΠΕ03 Μαθηματικών (συντονισμός) Εισηγητές: Τζωρτζάκης Ι. ΣΕΕ ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών, Γρίβας Κ. ΣΕΕ ΠΕ04 Φυσικών 

Περιεχόμενο: 
❖ Μπορώ να συνδεθώ σε μια συγκεκριμένη αίθουσα
 ❖ Μπορώ να προσκαλέσω άλλους να συνδεθούν στη δική μου αίθουσα 
❖ Παρακολουθώ τους συμμετέχοντες , πόσοι και ποιοι είναι στην εικονική αίθουσα μου 
❖ Είμαι σε θέση να βελτιστοποιήσω τον ήχο και την εικόνα πριν τη σύνδεση 
❖ Γνωρίζω πως να αποθηκεύσω τα αρχεία που δημιουργήθηκαν στη διάρκεια της σύνδεσης
 ❖ Γνωρίζω πώς να μοιράζομαι εκπαιδευτικό υλικό με δυνατότητα χρήσης Annotate από τους μαθητές ❖ Γνωρίζω πως μπορώ να αναδείξω τα σημαντικά σημεία μιας αναπαράστασης με την επισήμανση (Annotate)  ❖ Γνωρίζω τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε είδους διαμοιρασμού και επιλέγω ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιεί ο μαθητής (εφαρμογή/κινητό/browser) 
❖ Είμαι σε θέση να παρουσιάσω και να επεξεργαστώ σχήματα και αναπαραστάσεις στον ασπροπίνακα (Whiteboard) 
❖ Χρησιμοποιώ τη ψηφοφορία (Polling) και εκτιμώ την διείσδυση των εννοιών που διδάσκω. 
 
 
ΔΕΥΤΕΡΑ 7/12/2020: 18.00 -20.00 


Α ΜΕΡΟΣ: ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ WEBEX / ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ 
Δημιουργώ ασφαλείς τάξεις 
 ( Τζωρτζάκης I. ΣΕΕ ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών, Καναβός Α. Υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ Β/θμιας Μεσσηνίας, Λιακοπούλου E. ΣΕΕ ΠΕ86 Πληροφορικής, Γρίβας Κ. ΣΕΕ ΠΕ04 Φυσικών) 

Διάλειμμα 10 λεπτών

Β ΜΕΡΟΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΗΣ WEBE
Εισηγητές: Τζωρτζάκης Ι. ΣΕΕ ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών (συντονισμός) Γεωργιόπουλος Γ. ΣΕΕ ΠΕ03 Μαθηματικών, Γρίβας Κ. ΣΕΕ ΠΕ04 Φυσικών, Βενέτης Κ. Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Κορινθίας Περιεχόμενο: 
❖ Χρησιμοποιώ εναλλακτικούς τρόπους γραφής στην οθόνη 
❖ Αξιοποιώ τα χωριστά δωμάτια (Breakout sessions) για να ενθαρρύνω την αλληλεπίδραση σε μικρές ομάδες

ΤΕΤΑΡΤΗ 9/12/2020: 18.00 -20.00 

1ο ΜΕΡΟΣ: Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση - σχεδιασμός και οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας: από τη θεωρία στην πράξη (παραδείγματα, οφέλη, δυσκολίες, προοπτική).
 
Κατανοώ τις ιδιαιτερότητες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Εισηγήτρια: Βασιλική Αλεξανδράκη ΣΕΕ ΠΕ 02 Φιλολόγων. 
Η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση – αρχές και μέθοδοι. Εισηγήτρια: Αλεξάνδρα Νικολάου ΣΕΕ ΠΕ60 Νηπιαγωγών.

Διάλειμμα 10 λεπτών

Από το περιεχόμενο στις δραστηριότητες: Παιδαγωγικός σχεδιασμός για τις ανάγκες της σύγχρονης και της ασύγχρονης εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης. Εισηγητές: Αντώνιος Κοκκονός ΣΕΕ ΠΕ70 Δασκάλων και Αθανασία Χρονοπούλου ΣΕΕ ΠΕ70 Δασκάλων. 

Αξιοποίηση του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στην εξΑΕ. Εισηγητής: Ιωάννης Τζωρτζάκης ΣΕΕ ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών. 

Διδασκαλία και μάθηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (χρήση έντεχνου συλλογισμού). Εισηγητής: Νικόλαος Χριστόπουλος ΣΕΕ ΠΕ01 Θεολόγων.  

ΔΕΥΤΕΡΑ 14/12/2020: 18.00 -20.00 

2ο ΜΕΡΟΣ: Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση - σχεδιασμός και οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας: από τη θεωρία στην πράξη (παραδείγματα, οφέλη, δυσκολίες, προοπτική).

 Περιεχόμενο (ανά διδακτικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης): 
❖ Σχεδιασμός διδασκαλίας ❖ Καθοδηγητικά ερωτήματα ❖ Μετατροπή υπάρχοντος σχεδίου ζωντανής διδασκαλίας σε σχέδιο ΕξΑΕ διδασκαλίας ❖ Διδακτική αξιοποίηση: • ξεκινώντας από το διαθέσιμο ψηφιακό περιεχόμενο • ενεργοποίηση των μαθητών μέσω της αλληλεπίδρασης • αξιολόγηση (διαγνωστική-διαμορφωτική-τελική) 

Παράλληλες συνεδρίες σε δωμάτια: 18.00 – 19.30 

18.00 - 19.30: Σχεδιασμός της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας (μέθοδοι - εργαλεία) και παιδαγωγική αξιοποίηση της πλατφόρμας Webex στο Νηπιαγωγείο. 
Εισηγήτρια: Αλεξάνδρα Νικολάου ΣΕΕ ΠΕ60 Νηπιαγωγών. 
Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ60:

18.00 - 19.30: Διδακτική αξιοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το Δημοτικό Σχολείο. 
Εισηγητής: Αντώνιος Κοκκονός, ΣΕΕ ΠΕ70 Δασκάλων . 
 4Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας κλάδου ΠΕ70: 

18.00 - 19.30: • Αξιοποίηση των διαθέσιμων εργαλείων για την οργάνωση του online μαθήματος - Σύνδεση σύγχρονου και ασύγχρονου μαθήματος, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 
Εισηγήτρια: Ουρανία Σαρρή ΣΕΕ ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας.
Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς κλάδoυ ΠΕ06ης πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 • Γυμνάζομαι σύγχρονα και ασύγχρονα, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 
Εισηγήτρια: Ελένη Τζανή ΣΕΕ ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής. 
Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ11 της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 


18:00 – 19:30:Διδακτική αξιοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου για εκπαιδευτικούς των φυσικών επιστημών 
Εισηγητής: Δημήτριος Κελεφιώτης, ΣΕΕ ΠΕ04 Φυσικών
 
Διδακτική αξιοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων μηχανικών. Εισηγητής: Ιωάννης Τζωρτζάκης, ΣΕΕ ΠΕ81 Πολιτικών Μηχανικών. 

Σχεδιασμός και Υλοποίηση μαθήματος Μαθηματικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (παράδειγμα). 
Εισηγητής: Γεώργιος Γεωργιόπουλος, ΣΕΕ ΠΕ03 Μαθηματικών. 

Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς θετικής κατεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης : https://minedu-secondary2.webex.com/meet/ggeorgiop ή https://minedusecondary.webex.com/meet/johntzortzakis 

18:00 – 19:30: • Διδακτικές προτάσεις για τη Νεοελληνική Λογοτεχνία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 
Εισηγητές: Αλεξάνδρα Δημακοπούλου, Σ.Ε.Ε. ΠΕ02 - Φιλολόγων Ιωάννης Σόλαρης, Σ.Ε.Ε. ΠΕ02 - Φιλολόγων 
Παράλληλη συνεδρία για εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων : 

19.30 - 20.00: Συζήτηση στην ολομέλεια - κλείσιμο της συνεδρίας 
Ενημέρωση της ολομέλειας από ΣΕΕ - εκπρόσωπο κάθε παράλληλης συνεδρίας για: α) τα συμπεράσματα της παράλληλης συνεδρίας, β) τι μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο WEBEX και γ) πιθανά παραδείγματα

ΤΕΤΑΡΤΗ 16 /12/2020 : 18.00 -20.00
 Παρουσίαση καλών πρακτικών ανά βαθμίδα/κλάδο 
Παράλληλες συνεδρίες σε δωμάτια: 18.00 – 19.30 (υπό διαμόρφωση: θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της προθεσμίας κατάθεσης καλών πρακτικών από συναδέλφους εκπαιδευτικούς και ΣΕΕ στις 8-12-2020) 

19.30 - 20.00: Συζήτηση στην ολομέλεια - κλείσιμο της συνεδρίας 
Ενημέρωση της ολομέλειας για τα συμπεράσματα από εκπρόσωπο κάθε παράλληλης συνεδρίας. 

ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2020: 18.00 -20.00 
 ΜΕΡΟΣ A: Πνευματικά δικαιώματα, Προσωπικά δεδομένα
Εισηγήτρια: Λιακοπούλου E. ΣΕΕ ΠΕ86 Πληροφορικής

 Διάλειμμα 10 λεπτών

Β ΜΕΡΟΣ: Παρουσίαση καλών πρακτικών ανά βαθμίδα/κλάδο Παράλληλες συνεδρίες σε δωμάτια: 18.00 – 19.30 (υπό διαμόρφωση: θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της προθεσμίας κατάθεσης καλών πρακτικών από συναδέλφους εκπαιδευτικούς και ΣΕΕ στις 8-12-2020) 

19.30 - 20.00: Συζήτηση στην ολομέλεια - κλείσιμο της συνεδρίας 
Ενημέρωση της ολομέλειας για τα συμπεράσματα από εκπρόσωπο κάθε παράλληλης συνεδρίας. 

ΤΕΛΟΣ Α ΚΥΚΛΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕξΑΕ