Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-DEBATE-IT

 


Το 2ο Γυμνάσιο Ευκαρπίας πρόκειται να διοργανώσει τον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό

Ρητορικής στην Αγγλική Γλώσσα “Debate It” κατά το σχολικό έτος 2023- 2024 που θα

υλοποιηθεί διά ζώσης, εκτός και αν η διαδικτυακή διεξαγωγή επιβάλλεται λόγω των

τρεχουσών υγειονομικών ή άλλων συνθηκών.

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει διπλό σκοπό: αφενός να διευρύνει το πνεύμα των

μαθητών, καλλιεργώντας τους στην ομαδική εργασία αλλά και στη διατύπωση γνώμης και

αφετέρου στην αξιοποίηση των γνώσεων που λαμβάνουν διδασκόμενοι την αγγλική

γλώσσα. Οι αγώνες επιχειρηματολογίας προωθούν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των

μαθητών και, κατ’ επέκταση, τη διαμόρφωση μελλοντικών προβληματισμένων και ενεργών

πολιτών, εξοικειωμένων με τα δημοκρατικά ιδεώδη. Οι αγώνες ρητορικής έχουν

προστιθέμενη διδακτική και παιδαγωγική αξία, καθώς συμβάλλουν με βιωματικό τρόπο

στην αξιοποίηση γνώσεων από μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος. Εξάλλου, έτσι οι

μαθητές είναι δυνατό να αναβαθμίσουν την ετοιμότητά τους στην παραγωγή προφορικού

λόγου, που αποτελεί μια από τις βασικές μακροδεξιότητες λόγου. Ταυτόχρονα, η αγγλική

γλώσσα διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με σκοπό την ανάπτυξη της

επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών σε ένα πλήθος περιστάσεων, ενώ ένα σημαντικό

μέρος της διδασκαλίας της είναι η ικανότητα διατύπωσης επιχειρημάτων και γενικώς

τεκμηριωμένου γραπτού και προφορικού λόγου σε σχέση με διαχρονικά ή επίκαιρα

ζητήματα.

Μαθητές στους οποίους απευθύνεται

Ο αγώνας αφορά μαθητές Γυμνασίου (Α’, Β’, Γ’ τάξη) δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της

Ελλάδας και του εξωτερικού. Ιδίως για τα τελευταία διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή τους

διέπεται από τους ίδιους κανόνες, ενώ η μετακίνησή των μαθητών στην Ελλάδα

προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, εφόσον πραγματοποιείται δια ζώσης,

διέπεται από τη σχετική νομοθεσία.


Στοιχεία του φορέα διοργάνωσης


O διαγωνισμός διοργανώνεται από το 2ο Γυμνάσιο Ευκαρπίας. Ως υπεύθυνος επικοινωνίας

ορίζεται ο Διευθυντής του σχολείου, Λάζαρος Μωυσιάδης. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι

τα εξής:

Ταχυδρομική διεύθυνση: Καρυωτάκη 4 & Ρίτσου 3

Α, Ευκαρπία, ΤΚ 56429

e-mail: mail@2gym-efkarp.thess.sch.gr και 2gym.efkarp@gmail.com

Iστοσελίδα: http://2gym-efkarp.thess.sch.gr/

Tηλέφωνο: 2310689173

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Δήλωση συμμετοχής εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 σε Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 7 ωρών σε συνεργασία με το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου


 Σε συνέχεια του εγγράφου με  θέμα: «Πρόσκληση για συμμετοχή εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 σε Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 7 ωρών σε συνεργασία με το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου» 25-01-2024 /Αρ. Πρωτ: 547/25-1-24,   καλούμε τις/τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Π/θμιας Εκπ/σης να δηλώσουν τη συμμετοχή τους σε ένα από τα  δύο εργαστήρια που είναι διαθέσιμα για τον κλάδο τους.

Εισηγητής θα είναι ο κ. Παναγιώτης Τσιωτάκης,  Μέλος ΕΔΙΠ του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. 

Για τη συμμετοχή στα εργαστήρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στη φόρμα Google στον παρακάτω σύνδεσμο.

 https://forms.gle/vuu1XuXPVE8bV8LT6

 Στο εργαστήριο υπάρχουν σταθεροί υπολογιστές αλλά όποια ή όποιος εκπαιδευτικός επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του τον δικό του φορητό υπολογιστή.

Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν στην Αίθουσα Εργαστηρίου, στον 2ο όροφο, στο κτίριο του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Δαμασκηνού & Κολοκοτρώνη στην Κόρινθο.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική.

Στο τέλος των εργαστηρίων θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς.

 

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

RPLTL Special Issue on ‘Integrating English as a Lingua Franca in Education’


The new volume of the online academic journal "Research Papers in Language Teaching and Learning” has been published on the website http://rpltl.eap.gr/  

The title of the Special Issue is ‘Integrating English as a Lingua Franca in Education’  You will find it in the "Current Issue section (Issue 14, Volume 1).

This peer-reviewed electronic journal is dedicated to publishing research in the domains of TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages) and Applied Linguistics.

Its mission is two-fold:
(a) to promote efficient dissemination of the best of the research that is carried out by students and graduates of the M.Ed. in TESOL of the Hellenic Open University, and
(b) to facilitate academic exchange between the students and faculty of that programme and members of the wider professional and academic community on a world-wide basis.

Read the 1st volume on https://rpltl.eap.gr/images/2024/RPLTL14_Issue1.pdf