Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Developing cross-cultural awareness in the monolingual classroom

Read the original article:
Developing cross-cultural awareness in the monolingual classroom

Language learning for life as responsible citizens of the international community must include cultural awareness.


Sharing knowledge: Article from Edutopia.org on "Making Learning Relevant With Case Studies"


Read the original article HERE


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ERASMUS+ (ΚΑ1)


UPDATE!

Δυστυχώς η εκδήλωση για το Erasmus+ αναβλήθηκε για τον Σεπτέμβριο καθώς η εποχή των εξετάσεων δεν θεωρήθηκε η κατάλληλη στιγμή για να προωθήσουμε τους στόχους μας. Όμως σας στέλνω το σύνδεσμο για να ψάξετε με την ησυχία σας το course που σας ενδιαφέρει, οπότε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς να αρχίσουμε να δουλεύουμε τις αιτήσεις μας. Πηγαίνετε στην ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και βάλτε τα κριτήριά σας.

https://www.schooleducationgateway.eu/el/pub/teacher_academy/catalogue.cfm?fbclid=IwAR2-xApEkcrm85-vwZ6DIIpSqenmaV8z8eClGYLKZvuKUE2yKzbvn_hO7OM



Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ

Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
 1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

α. Tη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία.
 β. Tην επιμέλεια και το ενδιαφέ− ρον του για το συγκεκριμένο μάθημα.
 γ. Tην επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες.
δ. Tις εργασίες που εκτελεί στο σπίτι ή το Σχολείο.
ε. Tο φάκελο επιδόσεων και δραστηριοτήτων του μαθητή, όπου αυτός τηρείται.

 Οι γραπτές εξετάσεις είναι οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διάρκειας 5 έως 15 λεπτών, οι οποίες απο− τελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω προφορικών διαδικασιών. Γίνονται χωρίς προειδο− ποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γρα− πτών δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκο− ντος. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγμα− τοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών. Δεν πρέπει να διεξάγονται περισσότερες από μια (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.

2. Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα η ωριαία γραπτή δοκιμασία μπορεί να πραγματοποιηθεί στο Β΄ Τετράμηνο.

3. Στην περίπτωση που λείπουν στοιχεία της παρα− γράφου 1 του παρόντος άρθρου, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

 4. Για μάθημα που για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολογία, εάν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων δεν δι− αθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των μαθητών

5. Δεν κατατίθεται βαθμολογία για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Φυσικής Αγωγής για όσους μαθη− τές έχουν νομίμως απαλλαγεί από την παρακολούθησή τους.

 6. Με τη λήξη του Α΄ και του Β΄ τετραμήνου κάθε διδάσκων καταθέτει στον Διευθυντή του Σχολείου ονο− μαστική κατάσταση για κάθε τάξη ή τμήμα χωριστά με τους τετραμηνιαίους βαθμούς επίδοσης.
 7. Αν από την ονομαστική κατάσταση της προφορικής βαθμολογίας λείπει βαθμός μαθητή, ο διδάσκων με ενυ− πόγραφη σημείωση πάνω στην κατάσταση δικαιολογεί την έλλειψη του βαθμού.

 8. Με ευθύνη του Διευθυντή του Σχολείου και του διδάσκοντος, η προφορική βαθμολογία των μαθητών καταχωρίζεται χωρίς καθυστέρηση στο Ατομικό Δελ− τίο (Α.Δ.) των μαθητών και στον Υπολογιστή. Για το Β΄ τετράμηνο η καταχώριση γίνεται πριν από την έναρξη των γραπτών προαγωγικών ή απολυτηρίων εξετάσεων. Μετά την καταχώριση δεν επιτρέπεται καμία μεταβολή, εκτός από την περίπτωση λανθασμένης καταχώρισης που διαπιστώνεται με ειδική πράξη του Συλλόγου Δι δασκόντων και οπωσδήποτε πριν από την έκδοση των αποτελεσμάτων

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ ΕΔΩ