Στo πλαίσιο
της επιμορφωτικής δράσης του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, ολοκληρώθηκε ο πρώτος
κύκλος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ.06 (Αγγλικών) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
για το διάστημα 1/9/2019 ως 31/12/2019 με θεματολογία βασισμένη στην αποτύπωση
επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών και
εμπλουτισμένη με ιδιαίτερες συνεργασίες.
Από την αρχή του
σχολικού έτους έχουν πραγματοποιηθεί
τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις με συμμετοχή εκπαιδευτικών των δύο
βαθμίδων στην Σπάρτη, Καλαμάτα και στους Μολάους, τρεις επιμορφωτικές ημερίδες
για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας στην
Κορινθία, Αρκαδία και την Αργολίδα, και τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις για
εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας στην Αρκαδία, Αργολίδα και την Κορινθία.
Στο 12ο
Δ.Σ. Τρίπολης πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ.06
Πρωτοβάθμιας εκπ/σης Αρκαδίας με θέμα «Σύγχρονες Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις
στην Διδασκαλία των Αγγλικών: Δημιουργικότητα και Αξιοποίηση των ΤΠΕ». Η Συντονίστρια
Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου Ουρανία Σαρρή παρουσίασε το θέμα «Creativity
in the EFL classroom» και βιωματικό εργαστήριο πάνω στο θέμα. Στην ημερίδα
συμμετείχε η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου
Ευστρατία Λιακοπούλου με εισήγηση στο θέμα «Η δημιουργικότητα μέσα από την αξιοποίηση των
ΤΠΕ».
Στο 1ο
Γυμνάσιο Ναυπλίου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση
εκπαιδευτικών ΠΕ.06 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας με θέμα «Η Διδασκαλία Των Αγγλικών Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -
Μέθοδοι, Στρατηγικές, Εφαρμογές».
Στο 4ο Δ.Σ. Ναυπλίου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική
ημερίδα εκπαιδευτικών ΠΕ-06 Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας με θέμα:
«Σύγχρονες Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις στην Διδασκαλία των
Αγγλικών: Δημιουργικότητα και Ευρωπαϊκά προγράμματα» από την Δρ. Ουρανία Σαρρή,
Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου. Στην ημερίδα
παρουσιάστηκαν πρακτικές εφαρμογές της Δημιουργικής Μεθοδολογίας από την ίδια,
η πλατφόρμα eΤwinning ως μέσο και χώρος παραγωγής δημιουργικών συνεργατικών
έργων από την Αργυρή Μπιλιούρη, Δ/ντρια 4ου Δ. Σ. Ναυπλίου, Ambassador
eTwinning Αργολίδας – Κορινθίας και δόθηκε η δυνατότητα διάχυσης των θετικών
εμπειριών του Σχεδίου Κινητικότητας Σχολικού Προσωπικού Erasmus+
2018-1-EL01-KA101-047413 του 3ου Δημoτικού Σχολείου Άργους με τίτλο «Σκέψου,
μάθε και ζήσε δημιουργικά. Οδηγός Επιβίωσης για μικρούς και μεγάλους στην Ευρώπη
του 21ου αιώνα» από την συμμετέχουσα εκπαιδευτικό ΠΕ.06 Δέσποινα Χατζηγεωργίου.
Στο Γυμνάσιο Μολάων
πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ.06 Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για
συγκεκριμένες ομάδες σχολικών μονάδων της Περ. Ενότητας Λακωνίας. Το θέμα της επιμόρφωσης
ήταν «Class Management for the EFL Teacher». Στην επιμορφωτική συνάντηση
συμμετείχε το ΚΕΣΥ Λακωνίας με εισήγηση στο θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες και Αγγλικά»
από την Προϊσταμένη Φωτεινή Πατρικάκου.
Στο αμφιθέατρο του Δημοτικού Σχολείου Βέλου Κορινθίας και στο 4ο
Λύκειο Τρίπολης πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ.06
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κορινθίας και Αρκαδίας αντίστοιχα, με
θέμα «Η Διδασκαλία Των Αγγλικών Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -
Μέθοδοι, Στρατηγικές, Εφαρμογές».
Στο 7ο
Γυμνάσιο Καλαμάτας και στο 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης πραγματοποιήθηκαν
επιμορφωτικές ημερίδες στις οποίες συμμετείχαν εκπαιδευτικοί ΠΕ.06 Μεσσηνίας
και Λακωνίας αντίστοιχα. Το θέμα των ημερίδων ήταν «Responding to challenges in the EFL classroom» όπου η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Πελοποννήσου Ουρανία Σαρρή παρουσίασε τα θέματα «EFL and 21st century pedagogy» και «Methods and strategies for a smooth beginning».
Στο 2ο
Δ.Σ. Κορίνθου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών ΠΕ-06
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας με παρουσιάσεις πάνω στα θέματα «Methods and strategies for a smooth beginning» και «Creativity in the EFL classroom».
Από
τον Ιανουάριο 2010 έχει προγραμματιστεί η έναρξη του 2ου κύκλου
επιμορφωτικών ημερίδων/συναντήσεων για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ.06 της
Περιφέρειας Πελοποννήσου σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων
που έχουν ήδη δηλώσει ενδιαφέρον, ειδικούς επιστήμονες αλλά και με άλλες δομές
της εκπαίδευσης.