Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ "SHARING EXPERIENCES, LEARNING FROM EACH OTHER"


 H Ημερίδα διάχυσης καλών πρακτικών με καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

Όλες οι εισηγήσεις ήταν ενδιαφέρουσες και πρόσφεραν πρακτικές ιδέες για όλα τα επίπεδα και όλες  τις βαθμίδες.

Ευχαριστούμε τις εξαιρετικές εισηγήτριες που μας ενέπνευσαν και έκαναν την καινοτομία πιο προσιτή.

Ευχαριστούμε και όσους-ες παρακολούθησαν με προσοχή μέχρι το τέλος!

Η ανατροφοδότηση που λάβαμε μας δίνει δύναμη να σχεδιάσουμε τις μελλοντικές μας συναντήσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Η Ημερίδα αποτελεί μέρος της προσπάθειας για την ενίσχυση της κοινότητας μάθησης και πρακτικής με εργαλείο  αυτό το ιστολόγιο και την ομάδα μας στο Facebook.

Απευθύνω σε όλους-ες πρόσκληση για να μοιραστείτε υλικό, ιδέες, φωτογραφίες και επιτεύγματα των μαθητών/τριών σας.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!


Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΕ06 ΤΡΙΤΗ 18-6-24

 


Online meeting
for Primary and Secondary EFL teachers
in Korinthia and Argolida

Tuesday, June 18

9:00-14:00

Webex link

 https://minedu-primary2.webex.com/meet/raniasarri

Διοργάνωση: Ουρανία Σαρρή

Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06

Κορινθίας-Αργολίδας

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

      «Καινοτομία στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας»  Ουρανία Σαρρή,  Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06

      «Critical thinking around the park» Σοφία Γιαννακάκη, 7ο Δ.Σ. Άργους

      «Διδακτικές Ιδέες Σεναρίου: Lend a Helping Hand Come Rain or Shine». Κατερίνα Ταμπάκη, M.A. in Literature, 2ο Δ. Σ. Άργους

      «Επικοινωνούμε ή διαμεσολαβούμε;  Εισαγωγή στη γλωσσική διαμεσολάβηση (language mediation) και τις διδακτικές της εφαρμογές». Κωνσταντίνα Ζαβαλάρη, M.Ed. Applied Linguistics (The OU), Διευθύντρια, Γυμνάσιο Αγ. Θεοδώρων.

      «Jobs and Careers , Think-Tac-Toe. Εφαρμόζοντας τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner με τη στρατηγική της τρίλιζας» - Κατερίνα Λαγογιάννη (ΠΕ06), 6ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου

      «Used to and Our Choreography». Ανθία Λαφάρα, MA in Language Disorders, Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Αργολίδας

      «When learning poses dilemmas, gamify your teaching. Μάθηση που βασίζεται στο δίλημμα και στην πλατφόρμα dibl». Δέσποινα Χατζηγεωργίου, M.Sc. Applied Linguistics  , 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους- Χρύσα Σαββάκη, M.Ed. Education Management, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου.

      «Η Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα στο Μάθημα των Αγγλικών». Καλκατζάκου Γεωργία, Καθηγήτρια Αγγλικών, Δ. Σ. Φιχτίου

      Ερωτήσεις- Συζήτηση