Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 



Περίληψη των όσων συζητήθηκαν με την κ. Μαρία Νίκα Σύμβουλο του ΙΕΠ για τα Αγγλικά.

1.       ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

·         Το επίπεδο θα είναι Β1.

·         Θα γίνει έλεγχος της ύλης που έχει διδαχθεί και αναλόγως θα περικοπεί ύλη.

·         Δεν θα συμπεριληφθεί ύλη που δεν έχει διδαχθεί.

·         Δεν υπάρχει έτοιμο υλικό καθώς η ομάδα του ΙΕΠ εργάζεται πάνω σε αυτό αλλά μπορούμε να στηριχθούμε στον προηγούμενο οδηγό της Τα Θ. καθώς αποτελεί μια καλή βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί το νέο. Όμως τώρα παίρνουμε το κείμενο από την ΤΘ.

 

2.       ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

·         Ισχύει το Π. Δ. του 2016 καθώς είναι δεσμευτικό και δύσκολα θα αλλάξει.

·         Μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στην μονόωρη εξέταση τετραμήνων λόγω χρόνου (σας έχω ήδη προτείνει να εξετάζετε το writig και listening  σε 15λεπτα τεστ) αλλά στο τέλος της χρονιάς που η εξέταση είναι δίωρη θα συμπεριλάβουμε όλα τα skills όπως είναι στο ΠΔ.

 

3.       ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και ΕΞΑΕ

·         Δεν υπάρχει οδηγία για διαδικτυακό διαγώνισμα. Ανάλογα με το άνοιγμα των σχολείων θα λάβουμε ενημέρωση απο το ΥΠΑΙΘ. Εξετάζουμε την περίπτωση να μπει διαγώνισμα στο Β τετράμηνο μόνο αν το ΥΠΑΙΘ το εγκρίνει.

 

4.       Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟ

·         Το ΙΕΠ έχει γνωμοδοτήσει ως προς την χρήση του βιβλίου Αρχαρίων εκεί που δεν χωρίστηκαν επίπεδα αλλά αυτό εξαρτάται από το επίπεδο των μαθητών φυσικά. Καθώς δεν έχει έρθει σε εμάς αυτή η ενημέρωση, αναμένουμε από το ΙΕΠ εκ νέου αποστολή σχετικά.

 

5.       Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

·         Δεν εξετάζεται το μάθημα στο τέλος της χρονιάς.

·         Οι οδηγίες αφορούν κατ’ οίκον διδαχθέντες, στρατεύσιμους κλπ. Ως προς την μορφή της εξέτασης δεν έχει γνωμοδοτήσει το ΙΕΠ.

 

6.       ΒΙΒΛΙΑ ΕΠΑΛ

·         Το key για τα καινούρια βιβλία βρίσκεται στους οδηγούς εκπαιδευτικού.

·         Για τα παλιά που δεν έχουν teachers book μπορείτε να αλλάξετε το περιεχόμενο, να απλοποιήσετε το κείμενο, να χρησιμοποιήσετε δικό σας υλικό (αν και οι ΣΕΕ προσπαθούμε να βρούμε λύση).

 

7.       ΒΙΒΛΙΑ

·         Υπάρχει η σκέψη αλλαγής του βιβλίου Ε Δημοτικού.

·         Είναι σε εξέλιξη η αλλαγή του βιβλίου για το Λύκειο, το οποίο προοριζόταν για προσωρινή χρήση. Αυτό βέβαια έχει ξεκινήσει με την δημιουργία του νέου προγράμματος σπουδών για το Λύκειο που πρόσφατα ξεκίνησε , οπότε θα χρειαστεί χρόνος ώσπου να περάσουμε στην φάση δημιουργίας νέου βιβλίου.

 

8.       ΚΠΓ

·         Συζητήθηκε η σύνδεση του σχολείου με  πιστοποίηση στην  Αγγλική γλώσσα.

 ·         Υπάρχουν δυσκολίες ως προς την άμεση σύνδεσή του ΚΠΓ με το σχολείο και πώς μπορεί αυτό να γίνει χωρίς να απευθύνονται οι μαθητές στα φροντιστήρια.

·         Για να αυξηθούν οι ώρες των Αγγλικών θα πρέπει να μειωθούν οι ώρες σε άλλο μάθημα και αυτό αποτελεί πρόβλημα.

 

9.       ΕΠΙΠΕΔΑ

·         Υπάρχει η συζήτηση για το κατά πόσο είναι απαραίτητα τώρα που τα Αγγλικά διδάσκονται από την Α Δημοτικού και μάλιστα ξεκινάμε και με πιλοτικά νηπιαγωγεία. Επίπεδα στις γνώσεις των μαθητών υπάρχουν σε όλα τα μαθήματα. Παρ’ όλα αυτά, το ΙΕΠ γνωμοδότησε υπερ της διατήρησης των επίπεδων, για φέτος τουλάχιστον.

·         Το επίπεδο των μαθητών στα ΕΠΑΛ και  Εσπερινά  μας απασχολεί, ειδικά σε σχέση με την τράπεζα θεμάτων. Χρειάζεται αναστοχασμός σχετικά με τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές φτάνουν σε αυτές τις τάξεις χωρίς βασικές γνώσεις Αγγλικών.

·         Για τα Ειδικά Γυμνάσια/Λύκεια θα συνεργαστούμε με το τμήμα Ειδικής Αγωγής του ΙΕΠ. Περιμένουμε οδηγίες.

·         Προσωπικά εντόπισα την δυσκολία διαφοροποίησης της εξέτασης όταν υπάρχει τόσο συγκεκριμένο μοντέλο αξιολόγησης.

  Ζητήσαμε συχνότερη επικοινωνία με το ΙΕΠ.  Η κυρία Νίκα δεσμεύτηκε να μεταφέρει όλους τους προβληματισμούς μας στο ΥΠΑΙΘ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου