Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ.06 (Αγγλικών) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας



1.     1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
2.       2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
3.       3ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
4.       ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
5.       ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΥΘΕΙΟΥ
6.       ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ
7.       ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
8.       1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΥΘΕΙΟΥ
9.       1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
10.   2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
11.   3ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ "ΤΥΡΤΑΙΟΣ"
12.   4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ
13.   ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
14.   ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ
15.   ΓΥΜΝΑΣΙΟ- ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΞΗΡΟΚΑΜΠΙΟΥ
16.   ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ με Λυκειακές τάξεις
17.   1ο ΕΠΑΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
18.   ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΓΥΘΕΙΟΥ
19.   ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ ΣΠΑΡΤΗΣ

Στην επιμορφωτική συνάντηση καλούνται και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που είχαν προσκληθεί αλλά δεν παρακολούθησαν την προηγούμενη επιμόρφωση (29/11/2019), με το ίδιο θέμα, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Μολάων

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΟ6 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.

Στo πλαίσιο της επιμορφωτικής δράσης του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου, ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΠΕ.06 (Αγγλικών)  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το διάστημα 1/9/2019 ως 31/12/2019 με θεματολογία βασισμένη στην αποτύπωση επιμορφωτικών αναγκών  των εκπαιδευτικών και εμπλουτισμένη με ιδιαίτερες συνεργασίες.



Από την αρχή του σχολικού έτους έχουν πραγματοποιηθεί  τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις με συμμετοχή εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων στην Σπάρτη, Καλαμάτα και στους Μολάους, τρεις επιμορφωτικές ημερίδες για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας στην Κορινθία, Αρκαδία και την Αργολίδα, και τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας στην Αρκαδία, Αργολίδα και την Κορινθία.


Στο 12ο Δ.Σ. Τρίπολης πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ.06 Πρωτοβάθμιας εκπ/σης Αρκαδίας με θέμα «Σύγχρονες Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις στην Διδασκαλία των Αγγλικών: Δημιουργικότητα και Αξιοποίηση των ΤΠΕ».  Η  Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου  Ουρανία Σαρρή παρουσίασε το θέμα «Creativity in the EFL classroom» και βιωματικό εργαστήριο πάνω στο θέμα. Στην ημερίδα συμμετείχε η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου Ευστρατία Λιακοπούλου με εισήγηση στο θέμα  «Η δημιουργικότητα μέσα από την αξιοποίηση των ΤΠΕ».

Στο 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ.06 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας με θέμα «Η Διδασκαλία Των Αγγλικών Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Μέθοδοι, Στρατηγικές, Εφαρμογές».

Στο  4ο Δ.Σ. Ναυπλίου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών ΠΕ-06 Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας με θέμα: «Σύγχρονες Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις στην Διδασκαλία των Αγγλικών: Δημιουργικότητα και Ευρωπαϊκά προγράμματα» από την Δρ. Ουρανία Σαρρή, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου. Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν πρακτικές εφαρμογές της Δημιουργικής Μεθοδολογίας από την ίδια, η πλατφόρμα eΤwinning ως μέσο και χώρος παραγωγής δημιουργικών συνεργατικών έργων από την Αργυρή Μπιλιούρη, Δ/ντρια 4ου Δ. Σ. Ναυπλίου, Ambassador eTwinning Αργολίδας – Κορινθίας και δόθηκε η δυνατότητα διάχυσης των θετικών εμπειριών του Σχεδίου Κινητικότητας Σχολικού Προσωπικού Erasmus+ 2018-1-EL01-KA101-047413 του 3ου Δημoτικού Σχολείου Άργους με τίτλο «Σκέψου, μάθε και ζήσε δημιουργικά. Οδηγός Επιβίωσης για μικρούς και μεγάλους στην Ευρώπη του 21ου αιώνα» από την συμμετέχουσα εκπαιδευτικό ΠΕ.06 Δέσποινα Χατζηγεωργίου.


Στο Γυμνάσιο Μολάων πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ.06 Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης για συγκεκριμένες ομάδες σχολικών μονάδων της Περ. Ενότητας Λακωνίας. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν «Class Management for the EFL Teacher». Στην επιμορφωτική συνάντηση συμμετείχε το ΚΕΣΥ Λακωνίας με εισήγηση στο θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες και Αγγλικά» από την Προϊσταμένη Φωτεινή Πατρικάκου.

Στο αμφιθέατρο του  Δημοτικού Σχολείου Βέλου Κορινθίας και στο 4ο Λύκειο Τρίπολης πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ.06 Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης Κορινθίας  και Αρκαδίας αντίστοιχα, με θέμα «Η Διδασκαλία Των Αγγλικών Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Μέθοδοι, Στρατηγικές, Εφαρμογές».

Στο 7ο Γυμνάσιο Καλαμάτας και στο 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές ημερίδες στις οποίες συμμετείχαν εκπαιδευτικοί ΠΕ.06 Μεσσηνίας και Λακωνίας αντίστοιχα. Το θέμα των ημερίδων ήταν «Responding to challenges in the EFL classroom» όπου η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου Ουρανία Σαρρή παρουσίασε τα θέματα «EFL and 21st century pedagogy» και  «Methods and strategies for a smooth beginning».

Στο 2ο Δ.Σ. Κορίνθου πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα εκπαιδευτικών ΠΕ-06 Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας με παρουσιάσεις πάνω στα θέματα «Methods and strategies for a smooth beginning» και «Creativity in the EFL classroom».

Από τον Ιανουάριο 2010 έχει προγραμματιστεί η έναρξη του 2ου κύκλου επιμορφωτικών ημερίδων/συναντήσεων για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ.06 της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων που έχουν ήδη δηλώσει ενδιαφέρον, ειδικούς επιστήμονες αλλά και με άλλες δομές της εκπαίδευσης.

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

Καλές Γιορτές!


EΚΔΗΛΩΣΗ ERASMUS+ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ







Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου σε συνεργασία με τη Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων (ΠΕΔιΣ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου διοργάνωσε τηνΤρίτη 17/12/2019  εκδήλωση ενημέρωσης–πληροφόρησης με θέμα «Erasmus+: Διαδικασία και καλές πρακτικές». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα 1 του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στην Κόρινθο. Πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις για την σημασία και την δομή των προγραμμάτων Erasmus+ KA1 και ΚΑ2 ενώ επίσης αναδείχτηκαν οι θετικές εμπειρίες και οι καλές πρακτικές των προγραμμάτων από εκπαιδευτικούς Σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και Αργολίδας. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι εξής εισηγήσεις:
Οδηγίες για την αίτηση Erasmus+ ΚΑ1, Ελένη Τζανή Συντονίστρια   Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής ΠΕ.11 ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου.
Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+: School bus  against racism
Ειρήνη Καραπατά, Διευθύντρια του Μουσικού  Σχολείου Κορίνθου
Παρουσίαση του σχεδίου δράσης "Αξιοποίηση των ΤΠΕ και ενίσχυση                          Διαπολιτισμικότητας στο σχολείο μας, ERASMUS+, KEY ACTION 1 Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων -Κινητικότητα Εκπαιδευόμενων και Προσωπικού, Βάια Μανώλη Δ/ντρια Δ.Σ. Ισθμίας
Erasmus+ KA1 An experience worth living and sharing, Συνοπτική Παρουσίαση της Βασικής Δράσης 1 του Προγράμματος Erasmus+: Στάδια Υλοποίησης και θετικές εμπειρίες, Παραδείγματα από το 2018-1-EL01-ΚΑ101-047413 Σχέδιο Κινητικότητας Προσωπικού     Σχολικής Εκπαίδευσης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους με τίτλο "Σκέψου, Μάθε και Ζήσε Δημιουργικά. Οδηγός Επιβίωσης για μικρούς και μεγάλους στην Ευρώπη του 21ου αιώνα." Δέσποινα Χατζηγεωργίου Εκπαιδευτικός ΠΕ06, Ειδικός  Εφαρμοσμένης  Γλωσσολογίας, MSc.
Από το ERASMUS στο ERASMUS+:30 Χρόνια Επιτυχίας, Ζαβαλάρη Κωνσταντίνα, Εκπαιδευτικός ΠΕ.06, Γυμνάσιο Λουτρακίου
Παρουσίαση του σχεδίου του Γυμνασίου Ζευγολατιού με τίτλο “Νέες Τεχνολογίες και Εκπαίδευση” Σαρμά Αργυρώ,  εκπαιδευτικός ΠΕ.86, Γυμνάσιο Ζευγολατιού Κορινθιας.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και Αργολίδας ενώ παρευρέθηκαν και απήυθυναν χαιρετισμό ο Κοσμήτορας της Σχολής  Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου  κ. Κουτσούκης Νικήτας,  ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας κ. Αλέξανδρος Αντωνίου και η Αναπληρώτρια Οργανωτική του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου κα. Αικατερίνη Γκίνη.   

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

«Πρόσκληση στην εκδήλωση ενημέρωσης-πληροφόρησης με θέμα «Erasmus+: Διαδικασία και καλές πρακτικές».

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου σας προσκαλεί στην εκδήλωση ενημέρωσης-πληροφόρησης που διοργανώνει σε συνεργασία με τη Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και το
Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων (ΠΕΔιΣ) του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου, με θέμα «Erasmus+: Διαδικασία και καλές πρακτικές» .

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 17/12/2019 και ώρες 17:00-20:00 στην
αίθουσα 1 του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου (Αριστοτέλους 1 και Λεωφόρος Αθηνών).

Η εκδήλωση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για το Πρόγραμμα Erasmus+.
Για την καλύτερη οργάνωση της εκδήλωσης, παρακαλούμε να πραγματοποιήσετε
ηλεκτρονική εγγραφή χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που ακολουθεί.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΕΔΩ


Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Παιδική ατομική διγλωσσία και γλωσσικές βιογραφίες: μια ποιοτική προσέγγιση

Παιδική ατομική διγλωσσία και γλωσσικές βιογραφίες: μια ποιοτική προσέγγιση

Ουρανία Σαρρή

PhD Languages and Social Sciences
Aston University, Birmingham U.K.

Περίληψη
H πιθανότητα ότι η γλώσσα μπορεί να προκαλέσει εμπόδια στον πολιτισμικά και γλωσσικά διαφορετικό μαθητή κατά την επιδίωξη της πλήρους και αποτελεσματικής συμμετοχής του σε εκπαιδευτικές ευκαιρίες αποτελεί μια σκληρή πραγματικότητα στις παγκοσμιοποιημένες κοινωνίες. Το άρθρο πραγματεύεται τις επιπτώσεις της επαφής μεταξύ της αλβανικής και της ελληνικής γλώσσας στο γλωσσικό ρεπερτόριο των δίγλωσσων Αλβανών παιδιών, στο πλαίσιο της μετανάστευσης και εστιάζοντας στην παιδική ατομική διγλωσσία. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τα στοιχεία που προκύπτουν από τα ευρήματα που βασίζονται στις γλωσσικές βιογραφίες των συμμετεχόντων σε σχέση με τις γλωσσικές τους επιλογές και τη χρήση των γλωσσών τους. Το άρθρο καταλήγει σε συμπεράσματα και εισηγήσεις για την πληρέστερη κατανόηση των θεμάτων που σχετίζονται με την ατομική διγλωσσία, ώστε να μετριαστούν τα πιθανά εμπόδια κατά την ένταξη των γλωσσικά/πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στην κοινωνία υποδοχής.

Λέξεις-Κλειδιά: ατομική διγλωσσία, γλωσσική μετατόπιση, γλωσσικές βιογραφίες
Citation details:
Σαρρή, Ο. (2019) Παιδική ατομική διγλωσσία και γλωσσικές βιογραφίες: Μια ποιοτική προσέγγιση, Νέος Παιδαγωγός, Τ.15, σελ. 397-404, (ISSN 2241-6781 )
READ FULL ARTICLE: http://neospaidagogos.online/files/15_Teyxos_Neou_Paidagogou_Noemvrios_2019.pdf