Kαλή σχολική χρονιά σε όλους/ες!
Καλωσορίζουμε τους/τις νέους συναδέλφους στις Περ. Ενότητες Κορινθίας και Αργολίδας!
Αρχίζουμε δυναμικά με δια ζώσης επιμορφώσεις.
Καλή μας αρχή!
Kαλή σχολική χρονιά σε όλους/ες!
Καλωσορίζουμε τους/τις νέους συναδέλφους στις Περ. Ενότητες Κορινθίας και Αργολίδας!
Αρχίζουμε δυναμικά με δια ζώσης επιμορφώσεις.
Καλή μας αρχή!
Όλες οι εισηγήσεις ήταν ενδιαφέρουσες και πρόσφεραν πρακτικές ιδέες για όλα τα επίπεδα και όλες τις βαθμίδες.
Ευχαριστούμε τις εξαιρετικές εισηγήτριες που μας ενέπνευσαν και έκαναν την καινοτομία πιο προσιτή.
Ευχαριστούμε και όσους-ες παρακολούθησαν με προσοχή μέχρι το τέλος!
Η ανατροφοδότηση που λάβαμε μας δίνει δύναμη να σχεδιάσουμε τις μελλοντικές μας συναντήσεις.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Η Ημερίδα αποτελεί μέρος της προσπάθειας για την ενίσχυση της κοινότητας μάθησης και πρακτικής με εργαλείο αυτό το ιστολόγιο και την ομάδα μας στο Facebook.
Απευθύνω σε όλους-ες πρόσκληση για να μοιραστείτε υλικό, ιδέες, φωτογραφίες και επιτεύγματα των μαθητών/τριών σας.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
Online
meeting
for Primary and Secondary EFL teachers
in Korinthia and Argolida
Tuesday, June 18
9:00-14:00
Webex link
https://minedu-primary2.webex.com/meet/raniasarri
Διοργάνωση: Ουρανία Σαρρή
Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06
Κορινθίας-Αργολίδας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
• «Καινοτομία στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας» Ουρανία Σαρρή, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06
• «Critical thinking around the park» Σοφία Γιαννακάκη, 7ο Δ.Σ. Άργους
• «Διδακτικές Ιδέες Σεναρίου: Lend a Helping Hand Come Rain or Shine». Κατερίνα Ταμπάκη, M.A. in Literature, 2ο Δ. Σ. Άργους
• «Επικοινωνούμε ή διαμεσολαβούμε; Εισαγωγή στη γλωσσική διαμεσολάβηση (language mediation) και τις διδακτικές της εφαρμογές». Κωνσταντίνα Ζαβαλάρη, M.Ed. Applied Linguistics (The OU), Διευθύντρια, Γυμνάσιο Αγ. Θεοδώρων.
• «Jobs and Careers , Think-Tac-Toe. Εφαρμόζοντας τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του Gardner με τη στρατηγική της τρίλιζας» - Κατερίνα Λαγογιάννη (ΠΕ06), 6ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου
• «Used to and Our Choreography». Ανθία Λαφάρα, MA in Language Disorders, Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Αργολίδας
• «When learning poses dilemmas, gamify your teaching. Μάθηση που βασίζεται στο δίλημμα και στην πλατφόρμα dibl». Δέσποινα Χατζηγεωργίου, M.Sc. Applied Linguistics , 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους- Χρύσα Σαββάκη, M.Ed. Education Management, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου.
• «Η Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα στο Μάθημα των Αγγλικών». Καλκατζάκου Γεωργία, Καθηγήτρια Αγγλικών, Δ. Σ. Φιχτίου
•
Ερωτήσεις-
Συζήτηση
Στους παρακάτω συνδέσμους συμπεριλαμβάνεται υλικό που δημιουργήθηκε από τους Σ.Ε. ΠΕ06 και αφορά στην τελική αξιολόγηση των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας για το σχολικό έτος 2023-24. Το υλικό περιέχει τη σχετική νομοθεσία, οδηγίες εκπόνησης θεμάτων και παραδείγματα:
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανακοινώνει την έναρξη νέας περιόδου υποβολής
αιτήσεων συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση για την Εισαγωγή της
Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ). Το Πρόγραμμα υλοποιείται με ίδια μέσα, με
βάση το επιμορφωτικό υλικό που αναπτύχθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της
Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», MIS 5093563, του Επιχειρησιακού
Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-
2020», μετά από επικαιροποίησή του.
Για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και
εκπαιδευτικοί ΠΕ06 & ΠΕ60, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που δεν εγγράφηκαν ή δεν
ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα σε προηγούμενες περιόδους, καλούνται να υποβάλουν αίτηση
συμμετοχής από την Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 μέχρι την Τρίτη, 21 Μαΐου 2024
και ώρα 13.00 στο μητρώο του ΙΕΠ, μέσω του συνδέσμου
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην
ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις
προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους) θα μπορούν από
την Πέμπτη, 23 Μαΐου 2024 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle
(https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=3737) για να ξεκινήσουν την
επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.
• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
• Η επιμόρφωση θα πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς το αργότερο μέχρι 31 Αυγούστου
2024. Μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα υπάρχει δυνατότητα συνέχισης του
προγράμματος, αλλά οι ενδιαφερόμενοι/ες θα μπορούν να κάνουν αίτηση σε νέα
περίοδο επιμόρφωσης.
• Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, θα εκδοθούν βεβαιώσεις, οι οποίες
θα είναι διαθέσιμες μέσω του μητρώου του ΙΕΠ από 10 Σεπτεμβρίου και ώρα 13:00.
Για περισσότερες πληροφορίες και ερωτήματα, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του
Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ06 (Αγγλικής Γλώσσας) Κορινθίας- Αργολίδας Ουρανία Σαρρή έχει προγραμματίσει τη διεξαγωγή επιμορφωτικής συνάντησης για τους/τις εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας με θέμα:
«Εναλλακτική αξιολόγηση
μαθητών στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας».
Η επιμορφωτική συνάντηση θα
πραγματοποιηθεί δια ζώσης στο Γενικό Λύκειο Βραχατίου την Δευτέρα
1-4-24 και ώρα 11:45-14:00.
Για την καλύτερη διοργάνωση της συνάντησης,παρακαλούμε να συμπληρώσουν οι
εκπαιδευτικοί τη φόρμα συμμετοχής στον σύνδεσμο https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfOOyN30p6Gjre0qIQkioBUmcF9HC29EuG1aiWoKUwfn66qNQ/viewform
Σας γνωστοποιούμε ότι οι
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, έχουν
προγραμματίσει σε συνεργασία με τον κ. Αθανάσιο Τζιμογιάννη, Καθηγητή και
Πρόεδρο του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής και με τον κ. Παναγιώτη Τσιωτάκη, Μέλος ΕΔΙΠ
του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου, επιμορφωτικό πρόγραμμα
7 ωρών (4 ώρες εξ αποστάσεως ασύγχρονη παρακολούθηση και 3 ώρες δια ζώσης
εργαστήριο) με τίτλο:
«Η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative Artificial
Intelligence)
στην Εκπαίδευση»
Ακολουθώντας τη
μεθοδολογία της Ανεστραμμένης Τάξης (flipped classroom), το επιμορφωτικό
πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:
Ø 4 ώρες παρακολούθηση του MOOC «Το ChatGPT στην Εκπαίδευση. Πρακτικές εφαρμογές και
παραδείγματα».
Το MOOC έχει σχεδιαστεί από τον
κ. Τσιωτάκη, είναι ελεύθερο και δωρεάν και περιλαμβάνει ολιγόλεπτα βίντεο,
παραδείγματα, προαιρετικές ασκήσεις-εφαρμογές καθώς και ένα ερωτηματολόγιο.
Όσοι εκπαιδευτικοί
δηλώσουν να συμμετάσχουν στο εργαστήριο είναι απαραίτητο να έχουν
παρακολουθήσει το MOOC, ώστε να είναι εξοικειωμένοι/ες με βασικές έννοιες
και λειτουργίες της Τεχνητής Νοημοσύνης και του ChatGPT.
Ο σχετικός σύνδεσμος για
την απαραίτητη προ-μελέτη του υλικού είναι:
https://www.udemy.com/course/chatgptgredu/
Ø 3 ώρες δια ζώσης εργαστήριο
Το εργαστήριο θα
διεξαχθεί σε απογευματινή ώρα, στην αίθουσα εργαστηρίου του Τμήματος Κοινωνικής
και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Δαμασκηνού και
Κολοκοτρώνη – Κόρινθος) από τον κ. Τσιωτάκη.
*****
Για τη συμμετοχή στα εργαστήρια θα
τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Παρακαλούμε να δηλώσετε τη
συμμετοχή σας και τις προτιμήσεις σας για τις μέρες και ώρες των εργαστηρίων
στη φόρμα Google στον παρακάτω σύνδεσμο:
Στο εργαστήριο υπάρχουν
σταθεροί υπολογιστές. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν, μπορούν να έχουν μαζί
τους τον δικό τους φορητό υπολογιστή.
Το 2ο Γυμνάσιο Ευκαρπίας πρόκειται να διοργανώσει τον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό
Ρητορικής στην Αγγλική Γλώσσα “Debate It” κατά το σχολικό έτος 2023- 2024 που θα
υλοποιηθεί διά ζώσης, εκτός και αν η διαδικτυακή διεξαγωγή επιβάλλεται λόγω των
τρεχουσών υγειονομικών ή άλλων συνθηκών.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει διπλό σκοπό: αφενός να διευρύνει το πνεύμα των
μαθητών, καλλιεργώντας τους στην ομαδική εργασία αλλά και στη διατύπωση γνώμης και
αφετέρου στην αξιοποίηση των γνώσεων που λαμβάνουν διδασκόμενοι την αγγλική
γλώσσα. Οι αγώνες επιχειρηματολογίας προωθούν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των
μαθητών και, κατ’ επέκταση, τη διαμόρφωση μελλοντικών προβληματισμένων και ενεργών
πολιτών, εξοικειωμένων με τα δημοκρατικά ιδεώδη. Οι αγώνες ρητορικής έχουν
προστιθέμενη διδακτική και παιδαγωγική αξία, καθώς συμβάλλουν με βιωματικό τρόπο
στην αξιοποίηση γνώσεων από μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος. Εξάλλου, έτσι οι
μαθητές είναι δυνατό να αναβαθμίσουν την ετοιμότητά τους στην παραγωγή προφορικού
λόγου, που αποτελεί μια από τις βασικές μακροδεξιότητες λόγου. Ταυτόχρονα, η αγγλική
γλώσσα διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με σκοπό την ανάπτυξη της
επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών σε ένα πλήθος περιστάσεων, ενώ ένα σημαντικό
μέρος της διδασκαλίας της είναι η ικανότητα διατύπωσης επιχειρημάτων και γενικώς
τεκμηριωμένου γραπτού και προφορικού λόγου σε σχέση με διαχρονικά ή επίκαιρα
ζητήματα.
Μαθητές στους οποίους απευθύνεται
Ο αγώνας αφορά μαθητές Γυμνασίου (Α’, Β’, Γ’ τάξη) δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της
Ελλάδας και του εξωτερικού. Ιδίως για τα τελευταία διευκρινίζεται ότι η συμμετοχή τους
διέπεται από τους ίδιους κανόνες, ενώ η μετακίνησή των μαθητών στην Ελλάδα
προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, εφόσον πραγματοποιείται δια ζώσης,
διέπεται από τη σχετική νομοθεσία.
Στοιχεία του φορέα διοργάνωσης
O διαγωνισμός διοργανώνεται από το 2ο Γυμνάσιο Ευκαρπίας. Ως υπεύθυνος επικοινωνίας
ορίζεται ο Διευθυντής του σχολείου, Λάζαρος Μωυσιάδης. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι
τα εξής:
Ταχυδρομική διεύθυνση: Καρυωτάκη 4 & Ρίτσου 3
Α, Ευκαρπία, ΤΚ 56429
e-mail: mail@2gym-efkarp.thess.sch.gr και 2gym.efkarp@gmail.com
Iστοσελίδα: http://2gym-efkarp.thess.sch.gr/
Tηλέφωνο: 2310689173
Σε συνέχεια του εγγράφου με θέμα: «Πρόσκληση για συμμετοχή εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 σε Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 7 ωρών σε συνεργασία με το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου» 25-01-2024 /Αρ. Πρωτ: 547/25-1-24, καλούμε τις/τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 Π/θμιας Εκπ/σης να δηλώσουν τη συμμετοχή τους σε ένα από τα δύο εργαστήρια που είναι διαθέσιμα για τον κλάδο τους.
Εισηγητής θα είναι ο κ. Παναγιώτης Τσιωτάκης, Μέλος ΕΔΙΠ του Τμήματος Κοινωνικής και
Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Για τη συμμετοχή στα εργαστήρια
θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Παρακαλούμε να δηλώσετε τη
συμμετοχή σας στη
φόρμα Google στον παρακάτω
σύνδεσμο.
https://forms.gle/vuu1XuXPVE8bV8LT6
Τα εργαστήρια θα διεξαχθούν στην Αίθουσα Εργαστηρίου, στον 2ο όροφο, στο κτίριο του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Δαμασκηνού & Κολοκοτρώνη στην Κόρινθο.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική.
Στο τέλος των
εργαστηρίων θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όλους/όλες τους/τις
εκπαιδευτικούς.