Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

«ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΖΙΚΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (MOOC) ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ-«ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΨΗΦΙΑΚΑ- ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΨΗΦΙΑΚΑ» ΓΙΑ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

 


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, τον υπεύθυνο φορέα της ΕΕ για τη μεταφορά τεχνογνωσίας και καινοτομίας στην εκπαίδευση, σχεδίασαν το δεύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Ψηφιακά - Διδάσκουμε Ψηφιακά» που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σε συνέχεια του επιτυχημένου προγράμματος για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στόχος του νέου MOOC είναι η παιδαγωγικά αποτελεσματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης ώστε οι μελλοντικoί πολίτες να είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες ικανότητες για την προσωπική και επαγγελματική τους ολοκλήρωση και κοινωνική ευημερία.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί θα είναι πιο εξοικειωμένοι με τις αποκαλούμενες 4Cs δεξιότητες: της Συνεργασίας (Collaboration), της Επικοινωνίας (Communication), της Κριτικής Σκέψης (Critical Thinking) και της Δημιουργικότητας (Creativity), και περισσότερο σε θέση να διαμορφώνουν εκπαιδευτικές εμπειρίες που αξιοποιούν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. Το πρόγραμμα είναι εναρμονισμένο με τους εκπαιδευτικούς στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της Πλατφόρμας 21+.
Συγχρόνως, στους μαθησιακούς στόχους του προγράμματος εντάσσεται η ανάπτυξη επιπλέον σύγχρονων δεξιοτήτων, όπως η επίλυση προβλημάτων, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, η πρωτοβουλία, η κατανόηση και συνολικά, ο ψηφιακός και τεχνολογικός εγγραμματισμός.


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται πρωτίστως στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όλων των ειδικοτήτων. Μπορούν όμως να εγγραφούν και εκπαιδευτικοί άλλων βαθμίδων, αλλά και ερευνητές, φοιτητές, σπουδαστές, και όλοι όσοι ενδιαφέρονται για την παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνολογίας.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
• Τα 4Cs (Συνεργασία, Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Δημιουργικότητα)
• Πώς η ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζει την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων μάθησης
• Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας στην καινοτόμο διδασκαλία και μάθηση
• Η αυτοαξιολόγηση της παιδαγωγικής ικανότητας
• Η δημιουργία καινοτόμου σχεδίου μαθήματος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Έναρξη: 8.3.2021
• Διάρκεια: 6,5 εβδομάδες (30 ώρες)
• Ενότητες μαθημάτων: 5 (1 εβδομάδα ανά ενότητα + 1,5 επιπλέον εβδομάδα στο τέλος). Περιλαμβάνονται επιπρόσθετες συμμετοχικές δραστηριότητες.
• Παρέχεται πιστοποιητικό παρακολούθησης
Περισσότερες λεπτομέρειες: https://mooc.edu.gr 

ΕΓΓΡΑΦΗ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου