https://www.youtube.com/watch?v=Az348PQpbn
Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα:
https://www.youtube.com/watch?v=Az348PQpbn
Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα:
“Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να διαμεσολαβούν
αποτελεσματικά μεταξύ γλωσσών χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Ευρωπαϊκού έργου
METLA (ECML)”
Εισηγήτρια στην επιμορφωτική συνάντηση θα
είναι η Δρ Μαρία Σταθοπούλου, διδάσκουσα
στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Η Επιμορφωτική Συνάντηση διοργανώνεται σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ06
του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας κ. Γρηγόρη Σκιαδά και θα πραγματοποιηθεί εξ
αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Webex ακολουθώντας τον
παρακάτω σύνδεσμο:
https://minedu-primary2.webex.com/meet/raniasarri
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην τηλεδιάσκεψη είναι προαιρετική.
Pixabay.com |
Το Αγγλικό Τμήμα του Κολλεγίου Delasal στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε έναν Πανελλήνιο διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής στα Αγγλικά στις κατηγορίες ποίηση (poem) και σύντομη ιστορία (short story).
Το Γυμνάσιο Καρδαμύλης συμμετείχε με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό ΠΕ06 κυρία
Παναγιώτα Παπακώστα. Επιλέχθηκαν δύο ποιήματα και δύο σύντομες ιστορίες στα Αγγλικά. Τα ποιήματα έγραψε μαθήτρια της Γ' Τάξης και τις ιστορίες οι δύο μαθήτριες B.T. και Α.Π. της Α' και Γ' τάξης.
Το θέμα του
διαγωνισμού ήταν “To Click or not to Click”.
Περιγραφή: Γράψε ένα ποίημα ή μια ιστορία πάνω στο θέμα: “To Click, or not to Click.”
Κριτές: 2 φυσικοί ομιλητές της αγγλικής γλώσσας, εκπαιδευτές και/ή συγγραφείς
Βαθμολόγηση: κλίμακα του 20
Λεπτομέρειες
Βαθμολόγησης: Επίτευξη Θέματος = 1-5 βαθμοί περιεχόμενο / μορφή Οργάνωση = 1-5
συνοχή / συνεκτικότητα Γραμματική = 1-5 εύρος / ακρίβεια Λεξιλόγιο = 1-5 εύρος
/ ακρίβεια / δημιουργικότητα / αυθεντικότητα
Η μαθήτρια Ε.Ν. της Γ' Τάξης διακρίθηκε με το τρίτο βραβείο
στην κατηγορία της ποίησης με το ακόλουθο ποίημα.
Click.
A snapshot to remember me when I leave.
Click. Click.
Two to remember us
as we used to be.
Click. Click. Click.
Three for what we said,
in whispered conversations.
Click. Click. Click. Click.
Four for the squeal of the door
as I walked back in.
Click. Click. Click.
Three times for the phone receiver
dropped as you saw my face.
Click. Click.
Two for the loaded gun
I held firm in place.
Click.
One for the trigger
I pulled.
Silence.
All that is left
After I'm gone.
Η τελετή απονομής των βραβείων για
τους νικητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους
θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 3
Απριλίου 2022, στις 10.00 διαδικτυακά στον σύνδεσμο
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/4119955502?pwd=RFhWd2NQSlkvRnpPNWdNVGFTMVdJdz09
Meeting ID: 411 995 5502
Passcode: 6Vbj3F
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου υλοποιεί διετές πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Διαχειριζόμαστε την ποικιλομορφία στην τάξη, συμβάλλουμε στη συνοχή της Ευρώπης”. (με κωδικό αριθμό:2020-1-EL01-KA101-078227)
Το Σχέδιο προέκυψε από την ανάγκη του σχολείου να διαχειρίζεται τη διαφορετικότητα, να ενδυναμώνει τις μειονεκτούσες ομάδες και να τους προσφέρει ίσες ευκαιρίες. Ο κύριος σκοπός του είναι η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της πολυμορφίας, στη διαχείριση ενός πολυπολιτισμικού σχολείου χωρίς συγκρούσεις. Ένα σχολείο πρότυπο ενσωμάτωσης και αποδοχής, ανοιχτό στην κοινωνία, με ευτυχείς εκπαιδευτικούς και ευτυχείς μαθητές, ισορροπημένους αυριανούς πολίτες των μελλοντικών συνεκτικών κοινωνιών της Ευρώπης.
Η ομάδα Erasmus+ του σχολείου παρακολούθησε δύο σεμινάρια στη Φλωρεντία της Ιταλίας και στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει συγκεντρωμένο όλο το υλικό των δύο σεμιναρίων.
https://2020-1-el01-ka101-078227.blogspot.com/
Στα πλαίσια δε της διάχυσης της γνώσης που αποκόμισε στη διάρκεια της κινητικότητας, διοργανώνει διαδικτυακή συνάντηση στις 9-3-2022.
Παρακάτω θα βρείτε την πρόσκληση, το πρόγραμμα και τον σύνδεσμο της εκδήλωσης για να την παρακολουθήσετε.
https://
minedu primary.webex.com/meet/katsalouli
Πρόγραμμα Συνάντησης
Χαιρετισμός- Έναρξη
Κατσαλούλη Κωνσταντίνα, Διευθύντρια 2ου Δημ.Σχ. Ναυπλίου
Χαιρετισμοί
Δουράνου Αικατερίνη, Διευθύντρια Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Αργολίδας
Καρούντζου Γεωργία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70
Σαρρή Ουρανία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ06
Ντέμος Αντώνιος, Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης
Μάζος Γεώργιος, Πρόεδρος Συλλόγου καθηγητών Π.Ε. Ν. Αργολίδας/Αρκαδίας
Παρουσίαση του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1
Κατσαλούλη Κωνσταντίνα – Μπακάλη Στυλιανή, εκπαιδευτικοί ΠΕ70
Παρουσίαση σεμιναρίου
“A European School for All Children” Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο για Όλα τα Παιδιά
Μπακάλη Στυλιανή, εκπ/κός ΠΕ70 - Κονίδα Αικατερίνη, εκπ/κός ΠΕ70 - Κόντα Βασιλική εκπ/κός ΠΕ06
Παρουσίαση σεμιναρίου
“Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention”
Διαχείριση Συγκρούσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη και Πρόληψη του Εκφοβισμού
Κατσαλούλη Κωνσταντίνα, εκπαιδευτικός ΠΕ70 – Σοφοκλέους Στέλλα, εκπαιδευτικός ΠΕ05
Ερωτήσεις - Συζήτηση
Κλείσιμο
Στη συνέχεια, η κα Λιόντου, επόπτρια της δράσης για το μάθημα των Αγγλικών, μας ενημέρωσε για το θεσμικό πλαίσιο, την τρέχουσα κατάσταση της ΤΘΔΔ και την εξέλιξη ως το τέλος Μαρτίου (οπότε και θα σταματήσει η ανάρτηση των θεμάτων), τη διαδικασία επεξεργασίας των θεμάτων πριν αναρτηθούν ενώ δόθηκαν οδηγίες τόσο για τη συγγραφή θεμάτων όσο και την αξιοποίησή τους στο μάθημα.
Καθώς τα θέματα στην ΤΘΔΔ συνεχώς αναθεωρούνται (με βάση την ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών που τα χρησιμοποιούν στο μάθημά τους) και ανανεώνονται, παρακαλείσθε να μην κατεβάζετε πακέτα θεμάτων γιατί ίσως έτσι δεν θα έχετε την τελευταία έκδοσή τους. Επίσης αν μπείτε στην τράπεζα με τους κωδικούς του ΙΕΠ (παίρνετε κωδικούς εισόδου απο το μητρώο εκτός αν έχετε από κάποια επιμόρφωση του ΙΕΠ) επιλέγοντας ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΘΕΜΑΤΑ - κάνετε login μέσω μητρώου - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ, μπορείτε να κατεβάζετε τα θέματα σε μορφή WORD και να κάνετε τροποποιήσεις.
Εκ μέρους της κας Λιόντου, του κου Σκιαδά αλλά και εγώ προσωπικά σας ευχαριστώ όχι μόνο για τη συμμετοχή σας αλλά και για τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από το ερωτηματολόγιο και τις ερωτήσεις σας αφού από αυτά προκύπτουν χρήσιμα στοιχεία που θα ληφθούν υπόψιν από την κα Λιόντου ώστε να βελτιοποιηθεί η ΤΘΔΔ για το μάθημά μας.
Για όσους/ες δεν μπορέσατε να παρακολουθήσετε την τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή 18-2-22, έχει αναρτηθεί το υλικό ώστε να το μελετήσετε.
Facebook: https://www.facebook.com/edulll/
Twitter: https://twitter.com/e_ekpaideusi
LinkedIn: «ΕΣΠΑ- Ανάπτυξη Ανθρώπινου
Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Πρόσκληση
Στα πλαίσια του προγράμματος «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της
Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5093563, το Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) που είναι το Επισπεύδον Ίδρυμα του Προγράμματος
για την υλοποίηση του Υποέργου 1 «Σχεδιασμός - Εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος
και δημιουργία επιμορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού» καλεί δημόσια και ιδιωτικά
νηπιαγωγεία της χώρας, στα οποία έχει εισαχθεί η Αγγλική Γλώσσα, να λάβουν μέρος
εθελοντικά στη διαμορφωτική αξιολόγηση του προγράμματος ΕΑΝ. Οι εκπαιδευτικοί (ΠΕ60
και ΠΕ06) που θα συμμετάσχουν θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής για τις ερευνητικές
διαδικασίες στις οποίες θα εμπλακούν.
Περιγραφή ερευνητικών διαδικασιών
Απαραίτητη κρίνεται η παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος
«ΕΑΝ», για τη διαμορφωτική αξιολόγησή του.
Για τον σκοπό αυτό, στα νηπιαγωγεία που θα επιλεγούν με τυχαία στρωματοποιημένη
δειγματοληψία θα πραγματοποιηθούν όλες ή κάποιες από τις ακόλουθες ερευνητικές
διαδικασίες:
(α) Καταγραφή απόψεων, στάσεων και αντιλήψεων για την πορεία του προγράμματος
από όλους τους εμπλεκόμενους,
(β) Επιτόπιες δειγματοληπτικές παρατηρήσεις (αν υπάρξουν περιορισμοί, θα γίνουν εξ
αποστάσεως) με Εργαλεία και Tεχνικές Παρατήρησης στην τάξη,
(γ) Ομάδες Εστίασης εκπαιδευτικών και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου που
αφορούν στην πορεία της εφαρμογής του προγράμματος (ενδιάμεση διαμορφωτική
διερεύνηση) καθώς και γονέων/κηδεμόνων,
(δ) Συνεντεύξεις με παιγνιώδη χαρακτήρα για την αποτύπωση απόψεων και στάσεων
των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Θα εφαρμοστεί πρωτόκολλο συνέντευξης με τη
μορφή παιχνιδιού, προκειμένου η διαδικασία να ανταποκρίνεται στα αναπτυξιακά
χαρακτηριστικά των παιδιών,
(ε) Καταγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων στα παιδιά με τη συμμετοχή τους σε
παιχνίδια που αφορούν σε γλωσσικές και κοινωνικο-συναισθηματικές παραμέτρους,
(στ) Πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και σεναρίων από τους
εκπαιδευτικούς με στόχο την ανατροφοδότηση.
Προϋποθέσεις/Κριτήρια συμμετοχής
Βασική προϋπόθεση για να δηλώσει ενδιαφέρον ένα νηπιαγωγείο αποτελεί η επιθυμία-
αποδοχή της συμμετοχής στην ερευνητική διαδικασία, όπως σκιαγραφήθηκε πιο πάνω, και
από τους δύο εκπαιδευτικούς, ΠΕ06 και ΠΕ60, ενός ή και περισσότερων τμημάτων του
σχολείου καθώς και η συναίνεση της/του Προϊσταμένης/ου ή Διευθύντριας/ή της σχολικής
μονάδας. Επειδή οι ερευνητικές διαδικασίες θα πραγματοποιηθούν λαμβάνοντας υπόψη το τμήμα ως βασική ερευνητική μονάδα, δεν είναι δυνατό να επιλεγεί ένα σχολείο εάν και
οι δύο εκπαιδευτικοί του τμήματος, η/ο νηπιαγωγός του πρωϊνού τμήματος που
εφαρμόζεται το πρόγραμμα και η/ο καθηγήτρια/τής αγγλικής γλώσσας, δεν επιθυμούν να
εμπλακούν. Περαιτέρω κριτήρια που θα ληφθούν υπόψη για την επιλογή των σχολείων-
τμημάτων αποτελούν:
α) γεωγραφική κατανομή: ένα τουλάχιστον τμήμα/σχολείο από κάθε Περιφέρεια,
β) αστικότητα σχολείου: αντιπροσώπευση από αστικές, ημιαστικές και αγροτικές
περιοχές,
γ) οργανικότητα σχολείου: σχολεία διαφορετικού μεγέθους/οργανικότητας,
δ) δυνατότητα πρόσβασης ερευνητών: σε κάποια σχολεία που θα εφαρμοστεί
παρατήρηση στην τάξη,
ε) αριθμός παιδιών στην τάξη,
στ) σύμφωνη γνώμη Συλλόγου Διδασκόντων και γονέων/κηδεμόνων για τα
τμήματα/σχολεία στα οποία θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις παιδιών και
παρατήρηση στην τάξη (από τους ερευνητές).
Οι ερευνητικές διαδικασίες θα λάβουν χώρα, σε διαφορετικές περιόδους η κάθε μία,
μεταξύ Μαρτίου-Iουνίου 2022 και πάντα σε συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς.
Δήλωση συμμετοχής
Κάθε σχολείο που επιθυμεί να δηλώσει συμμετοχή συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία
στην ειδική φόρμα https://survey.auth.gr/index.php/538991 μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου
2022. Μετά από την επεξεργασία των δηλώσεων και λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια που
αναφέρθηκαν, θα πραγματοποιηθεί τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία για την
τελική επιλογή των νηπιαγωγείων, η οποία θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του
προγράμματος (ΑΠΘ, www.ean.auth.gr). Τα σχολεία που θα επιλεγούν θα ενημερωθούν
μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ευχαριστούμε πολύ και θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας.
Η Επιστημονικά Υπεύθυνη του Προγράμματος «ΕΑΝ»
Θωμαή Αλεξίου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
προγραμματίσει ενημερωτική συνάντηση μέσω τηλεδιάσκεψης για την
Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 6:00 - 8:00 μμ
για τις/τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 (Αγγλικών) που
υπηρετούν σε σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης περιοχής ευθύνης ΠΔΕ Πελοποννήσου με θέμα:
“Ρόλος και αξιοποίηση της τράπεζας θεμάτων στη διδασκαλία του μαθήματος των
Αγγλικών ”
Εισηγήτρια στην επιμορφωτική συνάντηση θα είναι η κα. Τρισεύγενη Λιόντου, Επίκουρη
Καθηγήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α και Μέλος
Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων Τ.Θ.Δ.Δ. (Συντονίστρια)
Για την καλύτερη οργάνωση της συζήτησης, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν
σε ΓΕΛ/ΕΠΑ.Λ. να συμπληρώσουν την παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScCTpRsQknmZxWhnEFoGzpNBb5QXddVtz9H4_BsGICQV2s2_A/viewform
Η Επιμορφωτική Συνάντηση διοργανώνεται σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ06 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Δυτ. Ελλάδας κ. Γρηγόρη Σκιαδά και θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως μέσω της
πλατφόρμας Webex ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/griskiadas
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην τηλεδιάσκεψη είναι προαιρετική.
Με το από 31-01-2022 Δελτίο Τύπου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνεται ότι ξεκινά η 6η περίοδος Α’ Φάσης της εξ αποστάσεως ασύγχρονης επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που υπηρετούν στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (μόνιμων και αναπληρωτών), καθώς και των εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06 που υπηρετούν σε ιδιωτικά Νηπιαγωγεία, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)» με κωδ. ΟΠΣ 5093563.
Σύμφωνα με το ανωτέρω Δελτίο τύπου, από την Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου και ώρα 13.00 θα είναι ξανά ανοικτό το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στο Δελτίο Τύπου του ΙΕΠ στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
http://www.iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-typou-6i-periodos-epimorfosisean-
a-fasi
Επισημαίνεται ότι :
Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle
https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511
για να ξεκινήσουν την Α’ Φάση της επιμόρφωσής τους (12 ωρών),
Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του επιμορφούμενου.
Για τεχνικά θέματα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα ερωτήματά τους ηλεκτρονικά στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50
Μετά την ολοκλήρωση της Α΄ Φάσης, οι επιμορφούμενοι συνεχίζουν με τις ενότητες της Β΄ Φάσης (άλλες 12 ώρες). Για περισσότερες σχετικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στο:
http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-typou-enarksi-v-fasis-epimorfosis-gia-tineisagogi-
tis-agglikis-glossas-sto-nipiagogeio .
Τη Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου, 2022 ξεκιίνησε η Β’ Φάση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο του Προγράμματος ΕΑΝ.
Υπενθυμίζουμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι συνολικής διάρκειας 24 ωρών και υλοποιείται σε δύο φάσεις (Α΄ και Β΄).